PracaGrupypl.praca.dyskusje › kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....

  • 61. Data: 2003-05-07 22:52:12
    Temat: Re: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    jw <d...@n...poczta.fm> writes:

    > no bo to jest prawda ,pracodawcy wyciskają co się da a następnie
    > wyrzucają jak cytrynę,gdyby to wyciskanie było jeszcze zgodne z umową
    > którą się podpisuje... pracownik siedzi cicho i się nie buntuje bo co ma
    > zrobić? nie podoba się to wynocha

    dokladnie. nie podooba sie, to wynocha i zakladac swoja firme, w
    ktorej zapewnisz komfortowre warunki, ekstra place i niekonczace sie
    urlopy dla twoich pracownikow.
    w swojej firmie bedzie mogl robic, co ci sie zywnie podobac bedzie.

    tymczasem jesli pracujesz w cudzej to wybacz - to WLASCICIEL decyduje
    co robic, za ile i jak - bo to jego WLASNOSC.

    oburzanie sie na tak podstawowe rzeczy jest doprawdy jakims
    nieporozumieniem.

    ciekawe, czy jakby ci znajomy przyszedl do domu i zaczal dyktowac, jak
    masz przestawiac meble, co kupic na obiad za ile i gdzie i kiedy
    wracac to bys sie nie zdenerwowal?

    jesli zas chodzi o nieprzestrzeganie umow: wybacz, ale jesli
    poszkodowani nie beda sami zglaszac szkody, to kto ma to za nich
    robic???? skoro sie boja i nie maja ochoty dochodzic sprawiedliwosci,
    to maja na co zasluzyli.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 62. Data: 2003-05-08 04:55:40
    Od: g...@o...pl

    Jestem inżynierem i musiałbym zdychać z głodu, żeby zatrudnić się jako
    sprzedawca. Odwiedza mnie (służbowo) wielu przedstawicieli handlowych - podła
    robota. Wolę robić to co robię, choć nie jest to super lukratywne zajęcie.

    A że fitam ma ugruntowaną pozycję, oferuje szkolenia zagraniczne, samochód
    itd. - wszystkie tak twierdzą i oferują podobne rzeczy - sądząc po ofertach.

    Pa

  • 63. Data: 2003-05-08 06:14:01
    Od: m...@p...onet.pl

    > jakby takie samo przekonanie mieli amerykanie albo chinczycy, to ich
    > kraje pewnie bylyby w podobnie biednym stanie jak polska :)
    W polskich realiach handlu problemem jest brak kupujacych. Mieszkajac za
    oceanem nie slyszysz codziennych rozmow gospodyn domowych i nie tylko,
    licytujacych sie, ktora co i gdzie kupila taniej. Polscy sprzedawcy szczebli
    roznych od prezesa do domokrazcy, bija sie o resztki. Bija sie o kurczaca sie z
    miesiaca na miesiac liczbe klientow, bo 3/4, a w porywach 7/8 spoleczenstwa
    kupuje tylko to co musi - pod warunkiem ze jeszcze ma na to - i to jak
    najtaniej. Wiekszosc reklam sklepow jest nie pod haslem: u nas najlepsze, ale:
    u nas najtansze.

    > ironizuje, ale naprawde tego jak skutecznie sprzedawac to mozna sie
    > nauczyc. i bynajmniej nie chodzi tutaj o sprzedawanie typu "kup pan
    > cegle" ze stolika na ulicy.
    > sprzedawanie to wlasnie wielu polakom sie tak
    > kojarzy albo ew. z domokrazcami. od stanowisk majacych w ogole cos
    > wspolnego z sales, handlem etc. ucieka wiekszosc jak oparzeni.
    Naprawde skutecznego sprzedawania nie mozna sie tak poprostu nauczyc. Do
    skutecznego sprzedawania Eskimosom lodówek i Afrykańczykom z Kenii kaloryferów
    trzeba miec zylke handlowa. Zwlaszcza w kraju, gdzie niedlugo sprzedajacych
    bedzie wiecej niz kupujacych. W Polsce nie ma klasy sredniej i znikomy promil
    ludzi ma taka sytuacje, ze im nie wypada kupowac tanio.

    > troche to dziwne, bo na przyklad w usa to ludzie sie garna do tego -
    > wiedza, ze ile zarobia bedzie zalezalo od nich - moga duzo, jak
    > wyrobia duzo. maja pole do popisu.
    W Polse nie ma pola do popisu dla handlowca. Wiekszosc ludzi majac wybor
    kieruje sie z koniecznosci cena.

    > nie pojmuje, dlaczego tylu ludzi, co koncza polibude czy uniwerek
    > uwaza za uwlaczajace prace przedstawiciela handlowego.
    > to jakas paranoja.
    Nie rozmawialem z absolwentami, ale sadze ze kieruja sie realizmem. Nie uwazaja
    tego za uwlaczajace, ale maja swiadomosc, ze za proby sprzedazy nikt im nie
    zaplaci, a sprzedac nie sa wstanie. Jest taki serial "Pokoj 107". Glowny
    bohater chcial zarobic jako przedstawiciel handlowy. Usilowal w polskich
    warunkach sprzedawac odkurzacze - takie super hiper ekstra de lux: same
    sprzataja i jeszcze chodza po bulki i mleko do sklepu na rogu. No i sprzedal
    jeden, ale dlatego ze mu ktos wjechal samochodem na odkurzacz i musial zaplacic
    odszkodowanie. Dopoki ludzie i firmy nie beda miec lezacych pieniedzy na
    inwestycje, marny los przedstawiciela handlowego.

    Marek

  • 64. Data: 2003-05-08 06:25:39
    Temat: DLA WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH TYM STANOWISKIEM
    Od: "Mystery Me" <m...@w...pl>

    Oferta stanowiska znaduje sie na praca oferowana.
    INŻYNIERA - REGIONALNEGO PRZEDSTAWICIELA / POZNAŃ (PILNIE)

    Proszę nie nadsylac wiecej zgloszen na mojego priva.
    Prosze tez absolwentow o nie przysylanie cv.

    Pozdrawiam
    Mirage

    Użytkownik Mystery Me <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b98hrq$hmi$...@a...news.tpi.pl...
    > Na prawde nie wiem co o tym sadzic. Ciagle slysze utyskiwania bezrobotnych
    > poszukujacych pracy ze nic nie ma na rynku... Tymczasem od dwoch miesiecy
    > poszukuje pracownika na stanowisko przedstawiciela handlowego i ? ...
    ZERO!
    > Zanim szanowni grupowicze zaczniecie opowiadac ze stanowisko jest fatalne
    > dla tego nie ma rozsadnych zgloszen, powole sobie wyjasnic ze chodzi o
    > RKS'a do sprzedazy nie paczkow, czy czyscikow, ale dobr inwestycyjncyh i
    > technicznych, a firma zatrudniajaca jest na prawde nie byle jaka.
    Oferowane

  • 65. Data: 2003-05-08 06:28:38
    Temat: Odp: Odp: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    Od: "Mystery Me" <m...@w...pl>

> [...]

    trafia to np bez znajomosci jezyka obcego. Czy na prawde uczelnie
    techniczne wypuszczaja specjalistow bez znajomosci jezykow obcych?"

    Mala niezgodnosc :)
    Elfka

    Nie widze niezgodnosci - mozesz rozjasnic?

    Mirage

    | Elfy sa wsrod nas |
    -------------------

  • 66. Data: 2003-05-08 06:34:55
    Temat: Odp: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    Od: "Mystery Me" <m...@w...pl>

    > I juz wiem czemu nie ma chetnych. Po prostu od czasu do czasu trzeba
    czytac
    > poczte i na nia odpisywac. W odpowiedzi na Pani wiadomosc pozwolilem sobie
    > przeslac zapytanie na adres poczty elektronicznej winiejacy w naglowku
    > wiadomosci i niestety do tej pory odpowiedzi nie otrzymalem ;-(
    >
    > Kyniu

    Otrzymal Pan ode mnie odpowiedz z opisem stanowiska z mojego firmowego
    konta. Jesli kilka godzin po nadeslaniu Pana zgloszenia to prosze wybaczyc
    ale nie mam czasu przez 8 godzin w pracy ciagle monitorowac moja prywatna
    skrzynke :)))

    Wszytkich zainteresowanych stanowiskiem odsylam takze na praca oferowana
    INZYNIERA - REGIONALNEGO PRZEDSTAWICIELA / POZNAN (PILNIE)

    Pozdraiwam Mirage

  • 67. Data: 2003-05-08 07:41:13
    Temat: Co to jest "INŻYNIERA"
    Od: g...@o...pl

    > INŻYNIERA - REGIONALNEGO PRZEDSTAWICIELA / POZNAŃ (PILNIE)

    90% ofert pracy brzmi tak samo - NIJAK

  • 68. Data: 2003-05-08 07:52:47
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Mystery Me" <m...@w...pl> wrote in

    /ciach.../

    > Prosze tez absolwentow o nie przysylanie cv.

    Sama widzisz jaka jest sila oddzialywania mediow elektronicznych :-) Bylo malo
    zgloszen -
    poskarzylas sie. A teraz jest duzo - tez niedobrze ;-) I jak Ci tu dogodzic ? ;-)

    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 69. Data: 2003-05-08 08:13:44
    Od: Robert Drozd <r...@s...wawSPAMPRECZ.pl>

    Stało się to Wed, 07 May 2003 14:47:27 +0200, gdy Nahia
    <n...@p...onet.pl> napisał:

    >_.--. Wed, 7 May 2003 03:10:14 +0200
    >-<()> PiotrG, p...@s...com.pl:

    >a mnie rozbolala glowa od zastanawiania sie, dlaczego
    >firma chcaca zatrudnic dobrych pracownikow na dobrych
    >warunkach postanawia ukrywac swoja nazwe i wszelkie o
    >sobie informacje... pal licho bol rak, ale ja tez bym
    >pewnie kilka razy sie zastanowila czy warto wysylac.

    Powody moga byc rozmaite.
    Na przykład konkurencja. Jeśli firma zamieszcze ogłoszenie na jakieś
    stanowisko, moze to oznaczac ze ma akurat klopoty (poprzednik cos
    popsul, zostal wyrzucony, podkupiony przez inna firme).Może to oznaczać,
    że firma otwiera nowy oddział w jakimś mieście (o czym najlepiej aby
    konkurencja dowiedziala sie jak najpozniej) - oczywiście w przypadku
    wielkich firm i tak nie da się to ukryć, stąd jawna rekrutacja do
    centrum obliczeniowego tpsa.

    Zgodzę się też jednak, ze firmy naduzywaja okazji do ukrywania się, bo
    przy szeregowych stanowiskach trudno znalezc powody.

    Robert

  • 70. Data: 2003-05-08 08:14:23
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Mystery Me napisał:

    > Oferta stanowiska znaduje sie na praca oferowana.
    > INŻYNIERA - REGIONALNEGO PRZEDSTAWICIELA / POZNAŃ (PILNIE)
    >
    > Proszę nie nadsylac wiecej zgloszen na mojego priva.
    > Prosze tez absolwentow o nie przysylanie cv.

    To potrzebujesz wiedzy technicznej wyniesionej ze szkółki, czy wiedzy
    praktycznej nabytej w trakcie pracy? ;)

    Flyer