PracaGrupypl.praca.dyskusje › Philips (Pila) - product engineer, process engineer - na ile mozna liczyc?

  • 1. Data: 2006-07-07 20:51:41
    Temat: Philips (Pila) - product engineer, process engineer - na ile mozna liczyc?
    Od: s...@i...pl

    Witam

    Mam pytanko - na ile netto mozna liczyc na tych dwóch stanowiskach?
    Moze ktos napisalby garsc informacji jak sie tam pracuje jako
    product lub process engineer (chodzi mi glównie o atmosfere i
    stabilnosc pracy)?

    pozdr.
    sirdoniu

  • 2. Data: 2006-07-08 06:12:22
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    tez by mnie to ciekawilo
    ja stawiam na cos kolo 2000 netto

  • 3. Data: 2006-07-08 09:34:24
    Od: ktos <b...@k...onet.pl>

    s...@i...pl napisał(a):
> [...]
    > Moze ktos napisalby garsc informacji jak sie tam pracuje jako
    > product lub process engineer (chodzi mi glównie o atmosfere i

    Tak z ciekawosci, moglbys krotko opisac kto to jest process engineer?

    Znajomy (ale dalszy, nie zapytam go) kiedys pracowal w innej zachodniej
    firmie w IT a teraz jest process engineer, myslalem, ze to jakies ich
    zakladowe wlasne nazewnictwo....

  • 4. Data: 2006-07-08 11:32:43
    Od: s...@i...pl

> [...]
    >
    > Znajomy (ale dalszy, nie zapytam go) kiedys pracowal w innej zachodniej
    > firmie w IT a teraz jest process engineer, myslalem, ze to jakies ich

    Tak dokładnie to nie wiem - ale wiem, że ma to związek z rozwojem
    produktu.

    Jeśli chodzi o te 2000 netto to mi się jakoś tak mało wydaje.

    Jak ktoś wie coś więcej na ten temat (a nie chce na grupie pisać)
    to proszę o info na priv.

    pozdr.

  • 5. Data: 2006-07-09 10:31:49
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

> [...]
    > Moze ktos napisalby garsc informacji jak sie tam pracuje jako
    > product lub process engineer (chodzi mi glównie o atmosfere i

    Moja kobieta przechodzila proces rekrutacji.
    Na okresie probnym "mlodzi" dostaja 1400 netto (wraz z premia) przez
    pierwszy rok (!)
    Podwyzka pesnji nastepuje po uznaniu badz nie uznaniu.
    Ogolnie - nie polecamy tego koncernu...

    --
    Jacek - j...@g...pl
    tel.: 505 57 99 63