PracaGrupypl.praca.dyskusje › zaplata za niewykorzystany urlop

  • 1. Data: 2006-10-18 21:08:07
    Temat: zaplata za niewykorzystany urlop
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    jezeli zloze wypowiedzenie 2 tygodnie i nie dostane urlopu a mam jeszcze
    okolo miesiaca niewykorzystanego to w jakim czasie pracodawca musi mi
    zaplacic?

    nie trzeba chyba odrebnego pisma zeby mi wyplacic za niewykorzystany urlop ?
    (pytam tylko zeby sie upewnic, to jego zakichany obowiazek chyba)

  • 2. Data: 2006-10-18 21:14:06
    Temat: Re: zaplata za niewykorzystany urlop
    Od: "Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:eh653p$ht7$1@news.onet.pl>
    rs <r...@w...pl> pisze:

    > jezeli zloze wypowiedzenie 2 tygodnie i nie dostane urlopu a mam
    > jeszcze okolo miesiaca niewykorzystanego to w jakim czasie pracodawca
    > musi mi zaplacic?

    Najpóźniej razem z kolejną wypłatą wynagrodzenia.
    Będzie to ekwiwalent urlopowy.

    > nie trzeba chyba odrebnego pisma zeby mi wyplacic za niewykorzystany
    > urlop ?

    A skąd.

    --
    Nixe

  • 3. Data: 2006-10-18 21:21:57
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 18 Oct 2006 23:08:07 +0200, "rs" <r...@w...pl>
    zakodował:

    >jezeli zloze wypowiedzenie 2 tygodnie i nie dostane urlopu a mam jeszcze
    >okolo miesiaca niewykorzystanego to w jakim czasie pracodawca musi mi
    >zaplacic?

    Nie mogłeś zadać tych pytań w jednym poście? Zapłacić ma niezwłocznie.

    >nie trzeba chyba odrebnego pisma zeby mi wyplacic za niewykorzystany urlop ?
    >(pytam tylko zeby sie upewnic, to jego zakichany obowiazek chyba)

    Nie trzeba.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded