PracaGrupypl.praca.dyskusje › kafejka internetowa

  • 11. Data: 2003-04-30 07:15:34
    Temat: Re: kafejka internetowa
    Od: "Ejka" <e...@p...onet.pl>

    Jedyna szansa zeby wyjsc
    > jakos jeszcze na kawairence musiala bys swiadczyc uslugi typu dostarczanie
    > internetu dla domow co moze na dluzsza mete prowadzic do spadku zyskow z
    > kawiarenki. Ale cos trzeba robic.
    >
    > pozdrawiam
    > iceman

    Jeden z moich sąsiadów świadczy już takie usługi, dzięki niemu nasz
    budynek mieszkalny
    ma stały dostęp do internetu. Nie robi tego dla zysku a raczej sam
    zadbał o to aby mieć sieć
    a przy okazji zainteresowani mieszkańcy.
    Ejka

  • 12. Data: 2003-04-30 07:21:22
    Od: "Ejka" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    musi
    > byc smaczne, wazne by bylo tanie) Oczywiscie trzeba bedzie dac lapowke za
    > wydanie zgody na sprzedaz alkoholu w takim miejscu, ale gwarantuje ze kasa
    > zainwestowana szybko sie zwroci, a i inwestycje w wyposazenie lokalu nie
    > beda duze (lodowka, kasa fiskalna, jakas lada i stare polki na poczatek
    > starcza - mozna tez pomyslec o postawieniu tanich plastykowych stolikow z
    > parasolami na zewnatrz, wtedy bedzie jeszcze wiecej meneli skorych do
    > sporzycia winka w kulturalnych warunkach)

    Sklep już istnieje. Jako jedna z nielicznych działalności, która
    przetrwała. Z moich obserwacji
    wynika, że najczęściej alkohol kupowany jest przez pracowników
    budowlanych, którzy pracują
    na terenie tego osiedla. Dzielnica nie posiada meneli, mieszkają tu
    raczej osoby nie mające
    problemów finansowych. A na działalność " na świeżym powietrzu" nie ma co
    liczyć.
    Wspólnota nie zgodzi się.
    Pozdrawiam, Ejka

  • 13. Data: 2003-04-30 07:23:15
    Od: "Ejka" <e...@p...onet.pl>

    > się zgodzą bo taka kawiarenka to jednak większy ruch w okolicy budynku i
    > niekiedy głośniejsze zachowanie, dlatego starsi mogą po uruchomieniu was
    > atakować

    Właśnie to miałam na myśli. Młodzież nie ma na tym osiedlu miejsca
    spotkań oprócz
    piaskownicy i boiska ;)
    Ejka

  • 14. Data: 2003-04-30 10:17:23
    Od: "AndrzejW" <a...@s...pl>

    "przemo77" <p...@p...onet.pl> wrote in message

    > A ja mam pomysl na zarobienie dobrej kasy w tym lokalu. Otworzcie po
    prostu
    > monopolowy - koniecznym asortymentem jest tanie wino i tanie piwo
    Takie moje spostrzeżenie - obok mojego domu był taki sklepik nocny. W
    którymś momencie odebrano im prawo sprzedawania wódek, a zostawili tylko
    piwo i wina.
    Padli w 4 miesiące. :(

    Andrzej