PracaGrupypl.praca.dyskusjejeszcze o czytaniu CV przez HR › jeszcze o czytaniu CV przez HR
    From: "Gluestick" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: jeszcze o czytaniu CV przez HR
    Date: Fri, 16 May 2003 01:38:55 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@212.106.159.130

    Witka

    Dzwoni do mnie HR z pewnej jak podano w ogłoszeniu grupy kaiptałowej.
    Myślę "Poważna sprawa" :-) Pani pyta czy może wysłac mi formularz oraz
    kilka pytań. Oczywiście, niech przysyła.

    Wszystkie informacje które wpisałem do tego formularza znajdują się w
    moim CV (oprócz informacji o oczekiwaniach finansowych). Znajoma
    zasugerowała, że może mają ISO albo cuś i formularz musi być
    sformalizowany. Nieeee, wątpię. Prosty żeby nie powiedziec prymitywny
    zawierał błędy w pisowni.

    W odpowiedzi na pytania zaznaczyłem, że systemu który był jednym
    z wielu wymagań nie znam kompletnie oraz, że z tego typu systemami
    (sprzedażowe) nigdy nie miałem do czynienia. Sczere odpowiedzi.

    Odesłałem wszystko i Pani dzwoni do mnie chcąc umówić sie na rozmowę
    !!!

    Myślę sobie dobra nasza. systemu się naumiem i będzie OK. Na koniec
    rozmowy tel. zostałem zaproszony na rozmowę i Pani powiedziała, że
    będa 3 testy. Ufff, dzięki temu zaoszczędziłem kasę na wycieczkę do
    Wawy ponieważ okazało się, że system o którym była mowa i o którym
    napisałem wyraźnie, że nie znam jest bezwzględnie wymagany. I kupa :-)

    Odniosłem wrażenie, że ani moje CV ani póżniejszy formularz oraz
    odpowiedzi na pytania nie zostały przeczytane. Co o tym sądzicie.

    Oczywiście w normalnym przypadku nie mam żadnych skrupułów przed żadną
    wycieczką do potencjalnego pracodawcy. Zawsze idę/jadę na rozmowę tak
    jakby była najważniejszą i jedyną, wiem tez że zinwestowana kasa
    zwróci się w ciągu dniówki w nowej pracy.

    pzdr
    Gluestick