PracaGrupypl.praca.dyskusje › jestes inzynierem sieciowym? powiedz ile zarabiasz

  • 1. Data: 2002-11-18 13:53:20
    Temat: jestes inzynierem sieciowym? powiedz ile zarabiasz
    Od: "p_s" <p...@N...gazeta.pl>

    dzialka lan czy wan obojetne, stanowisko inzyniera

    ja 2200 netto Wawa, cert ccna

    kto mnie przebije? :)
    chyba nie bedzie trudno

  • 2. Data: 2002-11-18 14:51:41
    Od: "lajkonik" <l...@l...de>

    > dzialka lan czy wan obojetne, stanowisko inzyniera
    >
    > ja 2200 netto Wawa, cert ccna
    >
    > kto mnie przebije? :)
    > chyba nie bedzie trudno

    ja jakies pare razy wiecej netto ;-)
    zagranica

    ccnp, ccdp

    pozdr.
    artur

  • 3. Data: 2002-11-18 18:11:04
    Od: "pp ss" <p...@N...gazeta.pl>

    lajkonik <l...@l...de> napisał(a):

    > ja jakies pare razy wiecej netto ;-)
    > zagranica
    >
    > ccnp, ccdp
    >
    > pozdr.
    > artur

    ehh to tez niewiele, Niemcy tacy skapi?

  • 4. Data: 2002-11-18 18:11:17
    Od: "p_s" <p...@N...gazeta.pl>

  • 5. Data: 2002-11-18 19:12:53
    Od: "xtreme" <x...@d...agh.edu.pl>

    A tak z ciekawosci.... jak sie nazywa firma dla ktorej pracujesz?

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 6. Data: 2002-11-18 20:14:28
    Od: "cisowa" <c...@w...pl>

    Użytkownik "p_s" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > dzialka lan czy wan obojetne, stanowisko inzyniera
    >
    > ja 2200 netto Wawa, cert ccna
    >
    > kto mnie przebije? :)
    > chyba nie bedzie trudno

    Jestem przyszlym inzynierem sieciowym. Na razie szukam pracy. :)

  • 7. Data: 2002-11-19 06:39:33
    Od: "lajkonik" <l...@l...de>

    > ehh to tez niewiele, Niemcy tacy skapi?

    sknerusy jakich malo ;-)

  • 8. Data: 2002-11-19 17:11:32
    Od: "p_s" <p...@N...gazeta.pl>

    xtreme <x...@d...agh.edu.pl> napisał(a):

    > A tak z ciekawosci.... jak sie nazywa firma dla ktorej pracujesz?

    to moja slodka (??) tajemnica (-: