PracaGrupypl.praca.dyskusje › sfeminizowany zawod

  • 1. Data: 2002-11-18 12:39:05
    Temat: sfeminizowany zawod
    Od: "Premiere" <p...@t...pl>

    Osoba pisząca na maszynie (klawiaturze komputera?)
    - "maszynistka", zabrała odpowiednik męski (maszynista?) :O ;-)))

    To jest typowo odtwórczy i schematyczny zawód. Czy kobiety aż tak mało
    twÓrczo i mało rozwojwo są postrzegane przez mężczyzn...? :-| Takie zawody
    są bardzo pomocne :O :-)))))

    --
    Mirek "Ko$$ak" Zawiślan ;PPP
    {}{}{}{}{}}{}{}}{}{}{}{}{}}{}{}}{}{}{}{}{}}{}{}}{}{}

  • 2. Data: 2002-11-19 22:00:49
    Temat: Re: sfeminizowany zawod
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik Premiere napisał:
> [...]
    >
    > To jest typowo odtwórczy i schematyczny zawód. Czy kobiety aż tak mało
    > twÓrczo i mało rozwojwo są postrzegane przez mężczyzn...? :-| Takie zawody

    Tak, świat jest brzydki i niewdzięczny. Co z męską formą: premier,
    adwokat, żołnierz, kanibal, żul, pederasta? (pederastka to rodzaj
    saszetki na dokumenty, więc odpada).

    Męska szowinistyczna świnia: Dogbert

  • 3. Data: 2002-11-23 11:08:22
    Od: "Javier" <p...@t...pl>

    : Użytkownik Premiere napisał:
    : > Osoba pisząca na maszynie (klawiaturze komputera?)
    : > - "maszynistka", zabrała odpowiednik męski (maszynista?) :O ;-)))
    : >
    :
[...]

    Ty pewnie myślisz, że faceci to świnie. "No name" - ulegasz
    samodestrukcji.....

  • 4. Data: 2002-11-24 21:37:41
    Od: "Javier" <p...@t...pl>

    : Tak, świat jest brzydki i niewdzięczny. Co z męską formą: premier,
    : adwokat, żołnierz, kanibal, żul, pederasta? (pederastka to rodzaj
    : saszetki na dokumenty, więc odpada).

    Ja kiedyś niemądrze siebie nazywałem "no name", dlatego, że nie bardzo
    lubiałem siebie samego. Potem obróciło się to przeciwko mnie. Dostałem
    mocnego klapsa w pupę. Po twojej uwadze zorientowalem sie, ze "Premiere" w
    ang. oznacza premierę (rodzaj żeński) i
    dlatego szybko zmieniłem na portugalski "Javier", który nie pozostawia
    niedomówień.

    PZDR,

  • 5. Data: 2002-11-25 14:01:04
    Od: "Marisa" <m...@w...pl>

    >Czy kobiety aż tak mało twórczo i mało rozwojwo >są postrzegane przez
    mężczyzn...? :-|

    Kobieta ma byc sliczna i ladnie pachniec. Do niczego wiecej nie jest
    potrzebna tzw. plci brzydkiej (w domysle samcowi). To jest opinia wpajana od
    pokolen przez nasze babki wnukom i matki synom. I mezczyznom to odpowiada.
    Pewnie, ze nie wszystkim, ale...

    Marisa

  • 6. Data: 2002-11-28 12:07:43
    Od: "Javier" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Marisa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
[...]
    No, no, no...ale pani zaczytana Cosmopolitan. ;-))
    Co pani myśli o wystąpieniu Marty B. z "Baru II" w sesji zdjęciowej dla
    Maxima?
    "Cosmo ratuj............." :-O

    Prime Minister - Leszek Mirek :-F

  • 7. Data: 2002-12-01 15:54:18
    Od: "Marisa" <m...@w...pl>

    > No, no, no...ale pani zaczytana Cosmopolitan. ;-))

    Za wiele razy slyszalam wypowiedzi w stylu :
    "on nie winien..." Wypowiadane przez starsze kobiety. Albo sytuacja
    zgwalconej dziewczyny, kobiety. Przeciez to jej wina , bo zachecila. A
    zakonnica tez? dziecko 3, 4 , 6 czy 8 lat tez? W Polsce kobiety maja swoje
    miejsce przyznane przez nasze babki. To mezczyzni uwalniaja kobiety z tych
    wiezow. Najprzwdopodobnie nie wszystkim odpowiada taka sytuacja. Moze wola,
    zeby kobiety byly partnerkami i przyjaciolkami? Babki nas tak nie widzialy.

  • 8. Data: 2002-12-02 12:33:35
    Od: "<< Volcano >>" <p...@t...pl>

[...]

    Nie rozumiem jak sie maja pani historie o zgwalconych kobietach do tematu o
    feminizacji niektorych zawodów.

[...]

    Pani nie ma swojego zdania i przejmuje je od swojej babci. Mogę to
    zrozumieć. Powyżej ironicznie odniosłem się do Cosmopolitan, który uwazam,
    że jest zbyt wyemancypowanym czasopismem. Te czasopismo za bardzo z kobiet
    chce zrobic mężczyzn. Moja ocena roli kobiety w społeczeństwie jest taka, że
    rolę jaka przyjemie kobieta zależy od jej cech charakteru i ambicji.