PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile za program ?

  • 1. Data: 2002-11-18 10:34:59
    Temat: Ile za program ?
    Od: l...@p...onet.pl

    czesc
    Program w Delphi 3, baza danych na Paradoxie (3 tabele klienci,
    kotrachenci, towar). Z programu można tworzyć nowe, edytować rekordy,
    będą 3 lub 4 rodzaje wydruków i "zaawansowane" wyszukiwanie w kazdej tabeli
    + export danych do pliku tekstowego.

    Tak w skrócie wyglądają możliwości mojego programu.
    Program tworzony w Poznaniu, klient Niemcy(centrala),
    2 filie w Polsce (Duże miasta)
    Ile można wziąść za taki program ?
    I wersja 1 stanowisko ?
    II wersja sieciowa ?

    dzieki
    mec

  • 2. Data: 2002-11-18 10:41:09
    Temat: Re: Ile za program ?
    Od: "Fojcik" <f...@u...box43.gnet.pl>

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czesc
    > Program w Delphi 3, baza danych na Paradoxie (3 tabele klienci,

    > Ile można wziąść za taki program ?

    Primo: Co oznacza slowo "wziasc" ????
    Secundo: Jak juz znalazles durnia co chce za takie "cudo" placic, to
    biorac po uwage ze jest to Niemiec powinienes krzyknac moim
    zdaniem minimum 500-700 EURO. Biore oczywiscie pod uwage
    ze twoje D3 jest licencjonowane, masz zamiar wystwic fakture i zaplacic
    od tego podatek

    Pozdrawiam
    K.Fojt

  • 3. Data: 2002-11-18 15:12:58
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Fojcik" <f...@u...box43.gnet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zdaniem minimum 500-700 EURO. Biore oczywiscie pod uwage
    > ze twoje D3 jest licencjonowane, masz zamiar wystwic fakture i zaplacic

    spokojnie jest tutaj bardzo duzo aspektow :
    - kto zostaje wlascicielem praw autoskich
    - czy licencja dożywotnia czy czasowa
    - kto aktualizuje oprogramowanie
    - kto usuwa błedy oprogramowania
    - kto rozwija oprogramowanie
    - kto jest właścicielem narzędzia
    i czy prowadzis swoja działalność i ile osób jest w to zaangazowanych
    jakei warunki garancji i jaki okres
    - ..............

    cena moze wedlug (wyceny czasu pracy ( godz ) + srednia krajowa kraju
    zleceniodawcy * 20 % )* 22 VAT (jesli sprzedaz w kraju)= ...........
    np program pisany 500 godz gdzie 200 zł za godzine ....

    rafal

  • 4. Data: 2002-11-18 15:46:32
    Od: "WOJSAL" <w...@h...com.pl>

    Użytkownik "rafal" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > cena moze wedlug (wyceny czasu pracy ( godz ) + srednia krajowa kraju
    > zleceniodawcy * 20 % )* 22 VAT (jesli sprzedaz w kraju)= ...........
    > np program pisany 500 godz gdzie 200 zł za godzine ....

    Jesli program pisany pdo klucz.
    Jesli "z polki" to moze byc znacznie tanszy.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    ICQ: 20466914
    Gadu-Gadu: 311984
    OK: wojsal

  • 5. Data: 2002-11-18 15:55:02
    Od: l...@p...onet.pl

    > spokojnie jest tutaj bardzo duzo aspektow :
    > -  kto zostaje wlascicielem praw autoskich
    Ja
    > -  czy licencja dożywotnia czy czasowa
    Dożywotnia
> [...]
    > - kto jest właścicielem narzędzia
    Ja
    > i czy prowadzis swoja działalność i ile osób jest w to zaangazowanych
    Ja - 1 osoba
    > jakei warunki garancji i jaki okres
    Jakieś sugestie (nieduża baza)

  • 6. Data: 2002-11-18 16:36:18
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

    > Ja
    > Dożywotnia
    > Ja
    > Ja
    > Ja
    > Ja
    > Ja - 1 osoba
    > Jakieś sugestie (nieduża baza)

    koszt softu 2500 EUR + 1000 EUR za nadzór za rok.
    w skład nadzoru czuwanie nad pracą systemu m.in.: przindeksowanie itp raz na
    3 m-ce
    aktualizacje/poprawki w nadzorze
    zmiany w kodzie nowe funkcje osobna wycena
    gwarancja ograniczona tzn . " widziały gały co brały "

    rafal

  • 7. Data: 2002-11-20 14:25:39
    Od: "mirro" <bis2@SPAM_NO_go2.pl>

    > I wersja 1 stanowisko ?