PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zdalne szkolenia?

  • 1. Data: 2004-10-13 09:41:45
    Temat: Zdalne szkolenia?
    Od: "Flipi" <f...@g...pl>

    Witam,

    Chciałbym zapisać się na jakieś zdalne szkolenia (zdobyć jakieś papierki),
    tylko nie wiem gdzie tego szukać.
    Googlałem wczoraj 2 godziny i nie znalazłem nic ciekawego.

    Interesują mnie szkolenia z zakresu informatyki: programowanie (PHP, XHTML,
    XML - różne stopnie zaawansowania), bazy danych (MySQL, PostgreSQL, może
    Oracle - podstawy), administarcja (*nix - podstawy), może być jeszcze PERL
    lub Python.

    Jeżeli ktoś zna jakieś firmy które realizują szkolenia zdalnie z którejś z
    tych dziedzin to proszę o info.

    Możliwe także szkolenie "normalne", ale w firmie na terenie śląska.

    Pozdrawiam,
    Flipi