PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie zarobki w warszawie ?

  • 1. Data: 2008-02-18 18:04:39
    Temat: jakie zarobki w warszawie ?
    Od: Skidibidi <l...@t...pl>

    Witam

    Ktos mi moze pomoc ?

    Kto wiecej zarobi (orientacyjnie) administrator sieci firmowej lan+
    serwery hostingowe i serwery aplikacji czy administrator lan/wan u isp ?

  • 2. Data: 2008-02-19 06:32:25
    Temat: Re: jakie zarobki w warszawie ?
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Odpowiedział bym ci chętnie ale to pytanie to pewnie też jakis test a ja
    testów nie lubie
    Miłego dnia

  • 3. Data: 2008-02-19 06:39:58
    Od: odk <o...@d...pg.gda.delthis.pl>

    Skidibidi napisał(a):
    > Witam
    >
    > Ktos mi moze pomoc ?
    >
    > Kto wiecej zarobi (orientacyjnie) administrator sieci firmowej lan+
    > serwery hostingowe i serwery aplikacji czy administrator lan/wan u isp ?

    Ależ to banalne pytanie. Ten któremu więcej zapłacą.

    --
    Michał Marek Gryko czasem zwany Odkurzaczem.

  • 4. Data: 2008-02-19 09:20:54
    Od: Skibidibi <a...@w...pl>

    odk pisze:

    > Ależ to banalne pytanie. Ten któremu więcej zapłacą.

    jak nie wiesz to nie pisz po co grupe zasmiecac :)

  • 5. Data: 2008-02-19 09:25:12
    Od: odk <o...@d...pg.gda.delthis.pl>

    Skibidibi napisał(a):

    > jak nie wiesz to nie pisz po co grupe zasmiecac :)
    A kto ma wiedzieć, toż to zależy od wynegocjowanej umowy. Widełki są
    bardzo szerokie.

    --
    Michał Marek Gryko czasem zwany Odkurzaczem.

  • 6. Data: 2008-02-19 09:57:45
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Skibidibi" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > jak nie wiesz to nie pisz po co grupe zasmiecac :)

    A kto to mówi ;)
    Nie gniewaj sie ale to ty narazie zaśmieciłeś grupe postem test.
    Od testów są inne grupy

  • 7. Data: 2008-02-19 14:31:41
    Od: Skibidibi <a...@w...pl>

    mz pisze:

    > Użytkownik "Skibidibi" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A kto to mówi ;)
    > Nie gniewaj sie ale to ty narazie zaśmieciłeś grupe postem test.
    > Od testów są inne grupy
    sorki to byl przypadek

  • 8. Data: 2008-02-19 17:03:06
    Od: Skidibidi <l...@t...pl>

    odk pisze:

    > A kto ma wiedzieć, toż to zależy od wynegocjowanej umowy. Widełki są
    > bardzo szerokie.

    "orientacyjnie"

  • 9. Data: 2008-02-19 18:21:08
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fpf24a$46u$1@achot.icm.edu.pl, *Skidibidi* wrote:

    > "orientacyjnie"

    Orientacyjnie to 1/10 ceny samochodu.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 10. Data: 2008-02-20 15:38:49
    Od: "scalem" <a...@j...net>

    > sorki to byl przypadek

    Jak z doswiadczeniem i umiejetnosciami to ok 4 kpln na reke.

    Pzdr