PracaGrupypl.praca.dyskusje › 2 wizy do usa

  • 1. Data: 2008-02-18 15:23:57
    Temat: 2 wizy do usa
    Od: "Rad" <r...@n...op.pl>

    czy majac wize turysytczna mozna jednoczesnie wyrobic wize pozwalajaca na
    prace, a gdy ta sie przeterminuje, wyjechac i np. za rok wrocic sobie
    pozwiedzac na turystycznej?

    dzieki

  • 2. Data: 2008-02-18 18:11:02
    Temat: Re: 2 wizy do usa
    Od: zywy <m...@g...com>

    On 18 Lut, 07:23, "Rad" <r...@n...op.pl> wrote:
    > czy majac wize turysytczna mozna jednoczesnie wyrobic wize pozwalajaca na
    > prace, a gdy ta sie przeterminuje, wyjechac i np. za rok wrocic sobie
    > pozwiedzac na turystycznej?

    nei wiem czy to zasada ale u mnie wygladalo to tak ze zanim przyznali
    mi nowa wize to anulowali wczesniejsza - najlepiej zadzwonic do
    ambasady - pewnie jedyne 9,99 PLN za minute :)

  • 3. Data: 2008-02-19 19:30:06
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Mon, 18 Feb 2008 16:23:57 +0100, Rad napisał(a):

    > czy majac wize turysytczna mozna jednoczesnie wyrobic wize pozwalajaca na
    > prace, a gdy ta sie przeterminuje, wyjechac i np. za rok wrocic sobie
    > pozwiedzac na turystycznej?
    >
    > dzieki

    Teoretycznie możesz mieć po 1 ważnej wizie USA każdego typu, jesli ubiegasz
    się o inny typ wizy, to decyzja urzędnika czy ci anuluje poprzednią czy
    nie.

    typy wiz masz tu: http://tiny.pl/fn99

    a więcej info oficjalnego szukaj tu: www.state.gov

    http://wizy.warszawa.pl