PracaGrupypl.praca.dyskusje › Cos o systemie Poltax

  • 1. Data: 2004-03-19 15:34:04
    Temat: Cos o systemie Poltax
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl>

    Witam

    Szukam bardziej szczegółowych informacji na temat systemu POLTAX. Co to
    właściwie jest, program, grupa programów, jak to działa, jak wygląda? Może
    jest gdzieś dostępne jakieś demko? W ofertach pracy jest czasem wymagana
    znajomość tego systemu, a w sieci nic ciekawego na ten temat nie ma :-(

    --
    Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
    Z.

  • 2. Data: 2004-03-19 15:52:54
    Temat: Re: Cos o systemie Poltax
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    ATZ Rzeszow wrote:
    > Szukam bardziej szczegółowych informacji na temat systemu POLTAX. Co

    pogoogluj sobie trochę :-)
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,49621,19608
    05.html
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_021209/e
    konomia/ekonomia_a_16.html
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-03-19 16:07:59
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:c3f3qa$sjc$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > właściwie jest, program, grupa programów, jak to działa, jak wygląda? Może

    To jest grupa programów napisana siłami wlasnymi Min Fin na platformie
    Oracle'a do obslugi radosnej twórczosci legislacyjno podatkowej naszego
    parlamentu. Powstaje od 1995 roku ca. Poniewaz jest pisana przez
    uzytkownika - dziala i to bardzo sprawnie, w przeciwienstwie np. do Platnika
    ZUSu np.
    Zadne demo na zewnatrz nie wyplynie. System jest dobrze strzezony chwała
    Bogu.

    > W ofertach pracy jest czasem wymagana
    > znajomość tego systemu,

    Nie widzialem nigdy takiej oferty. Jest to raczej niemozliwe. System znaja
    wylacznie informatycy z USów a poznaja go na szkoleniach wewnetrznych.
    Panienki obslugujace wpisywanie PITów przyjmowane sezonowo znaja tylko 1
    ekran Poltaxu. Do nieczego wiecej uprawnien nie maja.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi

  • 4. Data: 2004-03-19 16:11:41
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_021209/e
    konomia/ekonomia_a_16.html

    Zwłaszcza ten akapit podkreślam:
    Przewlekłość budowy Poltaksu, która ma konsekwencje dla finansów państwa, to
    skutek nie tylko nieudanych kontraktów, błędów w realizacji projektów
    informatycznych. To skutek także nieustannie zmienianego, niestabilnego
    prawa, czego ustawodawca nie bierze pod uwagę i co jest przyczyną problemów,
    także z innymi dużymi systemami informatycznymi w administracji państwowej.

  • 5. Data: 2004-03-19 19:21:42
    Temat: Prośba o rad
    Od: "Tokay Fan Club" <s...@o...pl>

    Cześć.
    Niedawno byłam na rozmowie o pracę w hotelu w Hiszpanii jako recepcjonistka.
    Prowadziło ją dwóch Hiszpanów, którzy specjalnie po pracowników przyjechali
    do Polski. Pytali o języki, od kiedy do kiedy chcę pracować, i takie tam...
    Wygląda na to, że zostałam przyjęta.
    Panowie dali mi wizytówki z nazwą hotelu, adres strony internetowej i
    kontakt mailowy. Praca ma być na umowę.
    Zastanawiam się jednak, w jaki sposób potwierdzić wiarygodność moich
    przyszłych pracodawców. Co prawda nie wyglądali na potencjalnych "alfonsów",
    ale pierwsze wrażenie to na pewno nie jest solidny argument. Na zimne trzeba
    dmuchać.
    Macie jakieś pomysły ?

  • 6. Data: 2004-03-19 19:36:35
    Temat: Re: Prośba o rad
    Od: Pako vs Pakereczek <a...@o...pl>

    Użytkownik Tokay Fan Club napisał:
> [...]
    > do Polski. Pytali o języki, od kiedy do kiedy chcę pracować, i takie tam...

    Mozliwości jest wiele, jezeli praca nad morzem to nieciekawie to wygląda
    ( jest tam juz cała armia kobiet z calego swiata )jezeli gdzies w
    Madrycie itp to najłatwiej bedzie jak napiszesz maila do ambasady
    Hiszpanskiej z prosbą o podanie informacji o tym hotelu. Lub możesz
    wysłać maila z zapytaniem (tylko z innego konta mailowego )ile kosztuje
    pokój i czy możesz zarezerwować ( sprawdzasz czy cos takiego istnieje ).
    Tak naprawdę nigdy nie masz pewności ze bedzie wszystko ok