PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaki rodzaj dzialalnosci?

  • 1. Data: 2004-09-13 17:04:07
    Temat: jaki rodzaj dzialalnosci?
    Od: "Mirek" <mireczek/U-S-U-N-T-O/@pf.pl>

    Pod jaki rodzaj dzialalnosci podchodzi sprzedaz plyt CD z linuxem?
    Chcialbym otworzyc sklepik internetowy wlasnie z plytami CD Linuxa no
    i nie wiem jaki to ma byc rodzaj dzialalnosci. Mam juz otwarta
    dzialalnosc "uslugi informatyczne" ale nie wiem czy to sie lapie?

    Mirosław Gumiela

  • 2. Data: 2004-09-13 22:03:39
    Temat: Re: jaki rodzaj dzialalnosci?
    Od: "C3PO" <l...@f...pl>

    pl.rec.prawo

  • 3. Data: 2004-09-14 07:14:08
    Od: "Mirek" <mireczek/U-S-U-N-T-O/@pf.pl>

    "C3PO" <l...@f...pl> wrote in message
    > pl.rec.prawo

    THX ;)

  • 4. Data: 2004-09-14 09:48:36
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>

    www.stat.gov.pl
    tam zobacz klasyfikacje pkd w grupie "informatyka" i juz bedziesz wiedzial.
    Obecnie kazdy rodzaj prowadzonej dzialanosci i tak musisz okreslic poprzez
    podanie numeru pkd.
    --
    Jackare
    Bytom