PracaGrupypl.praca.dyskusje › POMÓŻCIE

  • 1. Data: 2004-09-13 18:32:31
    Temat: POMÓŻCIE
    Od: "yankee" <z...@f...onet.pl>

    KOCHANI!!
    Czy ma ktoś z Was wolny etat dla 21 letniej wesołej, komunikatywnej ,
    zadbanej a co najważniejsze uczciwej dziewczyny, która właśnie skończyła
    policealne studium medyczne w Lublinie. Jeśli tak to Dajcie znać na e-maila
    m...@v...pl Z góry STRASZNIE DZIĘKUJĘ!!!!!!!

  • 2. Data: 2004-09-13 18:48:34
    Temat: Re: POMÓŻCIE
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    "yankee" <z...@f...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > zadbanej a co najważniejsze uczciwej dziewczyny, która właśnie skończyła
    > policealne studium medyczne w Lublinie. Jeśli tak to Dajcie znać na
    NTG. zapraszam na pl.praca.szukana

    Tomasz 'motto' Motyliński [JID: m...@j...wp.pl GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623
    http://www.mandrake.pl http://www.mandrake.int.pl

  • 3. Data: 2004-09-13 19:22:37
    Od: "ProWEB 2" <d...@d...it>

    Ja ci pomoge, wyslij mi CV wraz ze zdjeciem (bez zdjecia nie przyjme) a
    najlepiej z kilkoma zdjeciami :-)

    pod e-mail: d...@d...it

    Web Design - DD2.it
    ProWeb - Interactive web site for Internet 2

  • 4. Data: 2004-09-13 19:25:52
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    "ProWEB 2" <d...@d...it> wrote in message
    > Ja ci pomoge, wyslij mi CV wraz ze zdjeciem (bez zdjecia nie przyjme) a
    > najlepiej z kilkoma zdjeciami :-)
    A mógłbyś przy okazji nauczyć się pisać pod postem i wycinać sygnaturki (że
    już o cięciu wypowiedzi nie wspomnę)? To bym nam bardzo pomogło czytać Twoje
    posty. Z góry dziękuję.

  • 5. Data: 2004-09-13 19:45:40
    Od: "Blachhhh" <e...@...O.S.P.A.MMMalpha.net.pl>

    Użytkownik "Tomasz 'motto' Motyliński" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    (że
    > już o cięciu wypowiedzi nie wspomnę)? To bym nam bardzo pomogło czytać

    Nie zebym chcial sie wtracac ale twoich wypowiedzi bez oddzielajacyh pustych
    linii i takich tam wcale sie fajnie nie czyta... Tak to sciskasz, ze jeszcze
    troche i wiecej bedzie sygnaturka
    zajmowala niz tresc...

  • 6. Data: 2004-09-13 19:59:24
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    "Blachhhh" <e...@...O.S.P.A.MMMalpha.net.pl> wrote in message
    > Nie zebym chcial sie wtracac ale twoich wypowiedzi bez oddzielajacyh
    pustych
    > linii i takich tam wcale sie fajnie nie czyta...

    Ok. Specjalnie dla Ciebie postaram się poprawić. :)

  • 7. Data: 2004-09-14 12:26:17
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    > Ja ci pomoge, wyslij mi CV wraz ze zdjeciem (bez zdjecia nie przyjme) a
    > najlepiej z kilkoma zdjeciami :-)

    przyslala?

  • 8. Data: 2004-09-14 12:58:22
    Od: "ProWEB 2" <d...@d...it>

    niestety nie

  • 9. Data: 2004-09-14 17:02:51
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    > niestety nie

    Może chce poczekać, aż się opalenizna wyrówna, bo takie nieopalone miejsca
    się odcinają i źle wyglądają.
    T.