PracaGrupypl.praca.dyskusjejaka premia? › Re: jaka premia?
    From: Bartsmz <C...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jaka premia?
    Date: Mon, 16 Apr 2007 21:24:45 +0200

    On Sun, 15 Apr 2007 13:27:50 +0200, Patryk wrote:

> [...]

    > pytanko jest proste: dostaliście kiedyś w ramach premii jakiś przedmiot
    > zamiast pieniędzy? nowy telefon służbowy, dysk przenośny itp. itd.?

    Kiedys dostalem telefon komórkowy......
    Po ustaniu stosunku muislaem go oddac, choc wczesniej mowa byla jak o
    prezencie. To nie pensja - mozna go zabrac, chyba, ze napisze Ci na
    papierku. Moim zdaniem jak chce cie gratyfikowac, to niech robi to kasa,
    lub jakas rzecza niematerialna (wczasy itp).
    Takie jest moje zdanie, chyba, ze kasy wyplaca wystarczajaco duzo i nie
    potrzeba ci wiecej. w co bardzo watpie. dostajesz prezent, cieszysz ie jak
    glupi. Pracujesz za dwoch, a pozniej on ci to odbiera....