PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaka praca

  • 1. Data: 2003-05-22 21:47:42
    Temat: jaka praca
    Od: "kleonia" <k...@w...pl>

    Hej Ludziska !! Gdzie można znaleźć prace po socjologii ? Igdzie jej można
    szukać ?

  • 2. Data: 2003-05-22 23:18:45
    Temat: Re: jaka praca
    Od: "apple" <j...@p...fm>

    kleonia napisał(a) w wiadomości: ...
    >Hej Ludziska !! Gdzie można znaleźć prace po socjologii ? Igdzie jej można
    >szukać ?

    - w firmach badawczych (badania opinii, rynku)
    - w działach personalnych różnych firm (zarządzanie zasobami)
    - w instytucjach pomocy społ.
    - jako trener (treningi psych., umiejętności społ.) - po sporym doszkoleniu
    się
    - w instytucjach kultury
    - w strukturach samorządowch ...

    To wszystko miesjca pracy dla socjologa, co nie znaczy, że można tam znaleźć
    pracę, oczywiście. :(

    apple

  • 3. Data: 2003-05-23 06:24:47
    Od: Robert Drozd <r...@s...wawSPAMPRECZ.pl>

    Stało się to Fri, 23 May 2003 01:18:45 +0200, gdy "apple"
    <j...@p...fm> napisał:

    >To wszystko miesjca pracy dla socjologa, co nie znaczy, że można tam znaleźć
    >pracę, oczywiście. :(

    Kurcze, dlaczego więc gdy 5 lat temu zdawałem na studia, na SGH były 3
    osoby na miejsce, a na socjologię UW ~15? Miłość do nauki?

    pzdr
    Robert

  • 4. Data: 2003-05-23 07:15:11
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Robert Drozd <r...@s...wawSPAMPRECZ.pl> writes:

    > Kurcze, dlaczego więc gdy 5 lat temu zdawałem na studia, na SGH były 3
    > osoby na miejsce, a na socjologię UW ~15? Miłość do nauki?

    nie sadze.
    sa po prostu pewne kierunki cieszace sie powodzeniem.... z racji tego,
    ze sa "latwe" - maja nieprzeladowane programy, niskie wymagania (zeby
    przejsc przez studia), niewiele egzaminow....
    na takie kierunki zwykle wala drzwiami i oknami ci co:

    - nie wiedza tak naprawde co ich interesuje i co by chcieli studiowac,
    ale wiedza, ze "jakies" studia lepiej miec
    - sa leniwi
    - panny, ktore planuja znalezc sobie meza na studiach
    - panowie, ktorzy chca uniknac wojska
    - ludzie, ktorym sie wydaje, ze na kierunkach takich jak socjologia,
    filozofia, psychologia uciekna od matematyki i logiki oraz science i
    na dodatek nie beda sie przemeczac.

    z mojego doswiadczenia (studiowalam na wydz, filozofii i socjologii,
    zdawalam swego czasu na psychologie) wynika, ze na te wszystkie tlumy
    zdajacych a potem tych, co sie dostana, osob naprawde
    zainteresowanych danym kierunkiem jest niewiele, ledwie moze z pare
    procent.

    powyzsze uwagi dotycza panstowych uniwersytetow, rzecz jasna. jak jest
    w prywatnych szkolach to nie wiem.

    na moim wlasnym wydziale na piatym roku 3/4 ludzi nie wiedzialo, co
    tez ze soba zrobia w zyciu i jak beda zarabiac na chlebek; wiekszosc
    gadala "a jakos to bedzie, jak skoncze to sie bede martwil".

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 5. Data: 2003-05-26 10:56:56
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    > Kurcze, dlaczego więc gdy 5 lat temu zdawałem na studia, na SGH były 3
    > osoby na miejsce, a na socjologię UW ~15?
    Niestety tych inteligentnych inaczej jest więcej :o(
    Zobacz ilu jest chętnych na takie kierunki jak elektronika gdzie masz 8 godz
    matematyki i 8 godz. fizyki w tygodniu.

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej