PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak jest opłacany ZUS w następującej sytuacji ...

  • 1. Data: 2003-05-22 20:47:40
    Temat: Jak jest opłacany ZUS w następującej sytuacji ...
    Od: "S.B." <s...@b...pl>

    Jestem zatrudniony na czas nieokreślony w innej firmie (gdzie płacony jest
    na mnie ZUS) i jednocześnie zakładam własną indywidualną działalność
    gospodarczą.

    Czy z tej działalności też płacę ZUS, a jeśli tak, to czy potem jest mi on
    "zwracany" ?

    Pzdr.

  • 2. Data: 2003-05-22 21:31:25
    Temat: Re: Jak jest opłacany ZUS w następującej sytuacji ...
    Od: "Pracodawca X" <i...@w...pl>

    Użytkownik "S.B." <s...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > indywidualną działalność gospodarczą.
    >
    > Czy z tej działalności też płacę ZUS, a jeśli tak, to czy potem jest

    płacisz co miesiąc ubezpieczenie zdrowotne: 142 zł i nic więcej. Ta kwota
    jest na koniec roku odliczana od podatku. Generalnie - najlepszy układ jaki
    można sobie wymarzyć (żeby nie płacić ZUS-u).

  • 3. Data: 2003-05-23 20:24:36
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

> [...]
    > "zwracany" ?
    >
    > Pzdr.
    >
    > Z Działalności Gospodarczej odprowadzasz tylko ubezpieczenie zdrowotne
    142,00zł. pod warunkiem ,że z umowy o pracę otrzymujesz nie mniej niż
    najniższe wynagrodzenie tj.800,00zł.brutto