PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaka firma 1 osobowa

  • 1. Data: 2002-05-04 18:26:48
    Temat: jaka firma 1 osobowa
    Od: "Paweł Pałasz" <p...@p...onet.pl>

    Witam

    Chcę założyć 1 osobową (przynajmniej na razie) firmę informatyczną. Głównie
    chodzi o płacanie minimalnego ZUSu i więcej pieniedzy do ręki, bedę dostawał
    zlecenia od mojego praktycznego pracodawcy.
    Jakie opcje wybrać? Proszę o rady.

    Paweł Pałasz

  • 2. Data: 2002-05-07 18:31:42
    Temat: Re: jaka firma 1 osobowa
    Od: "Eratio" <e...@p...onet.pl>

    No to zależy co twój "praktyczny pracodawca" ma Ci zlecać. Głównie chodzi o
    to czy opłaci Ci się wejść na zasady ogólne celem rozliczenia kosztów , czy
    wykonując pracę zleconą wystawiasz jemu fakturę, czy zależy mu na VAT. Mogę
    tak wymieniać i wymieniać. Powiedź co on Ci chce zlecać i jaki charakter ma
    ta praca to może Ci coś poradzę.