PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak żyć z internetu?

  • 1. Data: 2011-08-26 16:33:22
    Temat: jak żyć z internetu?
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    [i tak nikt nic nie pisze] powiedzcie mi czym zajmują się ludzie którzy żyją
    z internetu, nie mają jebniętych kierowników, całą pracę wykonują w domu...
    na co się porywać?

  • 2. Data: 2011-08-26 20:13:09
    Temat: Re: jak żyć z internetu?
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > [i tak nikt nic nie pisze] powiedzcie mi czym zajmują się ludzie którzy
    > żyją z internetu, nie mają jebniętych kierowników, całą pracę wykonują w
    > domu... na co się porywać?

    Zajmują się życiem z internetu, nie mają jebniętych kierowników i całą
    pracę wykonują w domu.
    A w szczególności nie wypisują bzdur na grupach dyskusyjnych.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2011-08-26 20:26:30
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>