PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak złożyć dokumenty na kilka stanowisk w jednej firmie ?

  • 1. Data: 2004-04-02 11:42:55
    Temat: jak złożyć dokumenty na kilka stanowisk w jednej firmie ?
    Od: "agapx" <a...@o...pl>

    Witam !
    Chciałabym złożyć swoje CV do firmy, która prowadzi nabór na wiele stanowisk
    pracy (konkretnie jest to bank i głównie poszukują różnej maści asystentów).
    Moje predyspozycje odpowiadają co najmniej trzem stanowiskom i na nie mam
    zamiar startować. I teraz moje pytanie, jak to jest przyjmowane przez firmy,
    jaki mają stosunek do takich ludzi? Czy nie bedzie to na moją niekorzyść, że
    składam papiery aż na 3 stanowiska, bo np. mogą mnie potraktować jako
    takiego kandydata co to nie może się zdecydować? I jeszcze jedno, czy
    ewentualnie powinnam złożyć 3 osobne CV i LM czy też uwzględnić wszystkie
    opcje w jednym LM ?

    Pozdrawiam
    agapx

  • 2. Data: 2004-04-02 13:00:52
    Od: "ukasik..." <u...@g...pl>

> [...]
    stanowisk
    > pracy (konkretnie jest to bank i głównie poszukują różnej maści
    ...cut...

    jak kiedys aplikowalem do jednego z bankow to mialem podobna sytuacje.
    zlozylem swoje dokumenty na trzy rozne stanowiska - oczywiscie w trzech
    roznych wersjach. a dokladniej to wyslalem poczta trzy rozne koperty. na
    kazdej kopercie byl inny numer referencyjny (wedle wymagan w ogloszeniu).
    co do dokumentow to CV we wszystkich 3 przypadkach bylo identyczne jednak LM
    byl inny - za kazdym razem pisany pod katem konkretnego stanowiska (z tym ze
    nie byly to tylko stanowiska asystenckie).
    efektem bylo zaproszenie na rozmowe i testy czyli sukces. IMO jesli to jest
    duzy bank to byc moze przegladaniem ofert zajmuje sie kilka osob w
    zaleznosci od stanowiska (a przynajmniej w zaleznosci od dzialu) wiec
    proponowalbym aplikowac na kazde odpowiadajace.

    > Pozdrawiam

    pozdrawiam rowniez :)

  • 3. Data: 2004-04-04 21:16:39
    Od: "[J]&[G]" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > kazdej kopercie byl inny numer referencyjny (wedle wymagan w ogloszeniu).
    ....ciach

    Miałem podobną sytuację - złożyłem na kilka stanowisk na kazde z osobna...
    W ten sposób zwiększasz szanse - w pewnym sensie...
    Choć faktycznie - obawa co do pytania: Dlaczego złożyłaś(eś) tyle podań? -
    jest uzasadniona.
    W związku z tym trzeba być przygotowanym na takie pytanie.
    Tak samo jest, jeśli chodzi o "poważne traktowanie"... Podejmujesz ryzyko...
    Ja zaryzykowałem - udało sie.

    Pozdrawiam.