PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dla wszystkich

  • 1. Data: 2004-04-02 07:15:46
    Temat: Praca dla wszystkich
    Od: "Gabi" <g...@i...pl>

    Poszukujemy uczciwych ludzi na terenie całago kraju do rozsyłania raportów
    internetowych. Praca nienormowana dla ludzi niebojących się wyzwań.
    Informacje pod adresem: g...@i...pl

  • 2. Data: 2004-04-03 10:11:07
    Temat: Re: Praca dla wszystkich
    Od: "noHuman" <n...@o...pl>

    "raporty" to brzmi jak psełdo towar w PIRAMIDZIE FINANSOWEJ i na 99,99%
    zaśmiecasz grópe.
    Przykro mi że sie dałeś na to naciagnąc ale skąd podejrzenie że znajdziesz
    to więcej takich "frajerów" jak Ty ??

    --
    noHuman
    S: sorry za ortografie, literówki i całą mase innych błędów co mi się czesto

  • 3. Data: 2004-04-07 19:42:01
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    noHuman wrote:
> [...]
    > nikogo nielekcewarze ! z wyjątkiem samej Pani ortografi więc bardzo prosze
    > nie wysyłajcie mi mailów z upomnieniem :-)

    Naucz się pisać po polsku, anafabeto. Gówno mnie obchodzą twoje problemy
    z ortografią.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz