PracaGrupypl.praca.dyskusjejak sprawdzić pracodawcę ? › jak sprawdzić pracodawcę ?
    From: "dziubeleq" <dziubeleq@wont_ze_spamem_op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: jak sprawdzić pracodawcę ?
    Date: Mon, 19 May 2003 14:09:16 +0200

    witam
    chciałbym poruszyć kwestie wynagradzania prowizyjnego.

    moja sytuacja wygładą następująco: pracuje w sklepie meblowym jako
    projektant. moja pensja to glównie prowizja od wartości kuchni.
    Mój Szef - Kanciarz i Oszust (właściciel salonu) bierze meble od Ojca
    Producenta (właściciela fabryki). problem polega na tym,
    że podejrzewam że jestem "skubany" na kuchni.
    czy powinieniem ufać pracodawcy, czy znacie jakiś sposób
    na sprawdzenie wartości podstawy do swojej pensji ???

    licząc na wszelkie pomocne podpowiedzi i uwagi
    szacuneczek dla wszystkich

    dziubeleq