PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak sie ubrac na interview

  • 1. Data: 2007-05-25 14:01:44
    Temat: jak sie ubrac na interview
    Od: m...@g...com

    Witam
    Prosze o opinie na temat stroju w czasie rozmowy kwalifikacujnej.
    Dodam ze bedzie toi goracy dzien, rozmowa przeprowadzana bedzie przez
    pracownikow bardzo znanej agencji posrednictwa pracy a dotyczy
    kierowniczego stanowiska w miedzynarodowej sieci hotelarskiej.
    Garnitur czy elegancka koszula i spodnie wystarcza?
    Za wszystkie opinie z gory dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-05-25 14:04:43
    Temat: Re: jak sie ubrac na interview
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    m...@g...com napisał(a):
> [...]
    > Garnitur czy elegancka koszula i spodnie wystarcza?
    > Za wszystkie opinie z gory dziekuje i pozdrawiam
    Stanowisko kierownicze - teoretycznie garnitur. W praktyce, jeśli masz
    się upocić i zagotować - lepsza elegancka koszula i dobrane spodnie.

    Pozdrawiam
    Maciek
    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 3. Data: 2007-05-25 14:54:46
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:f36qds$d9q$1@inews.gazeta.pl, *Maciek Sobczyk* wrote:

    > Stanowisko kierownicze - teoretycznie garnitur. W praktyce, jeśli masz
    > się upocić i zagotować - lepsza elegancka koszula i dobrane spodnie.

    To ja bym wszedl jeszcze w garniturze a po chwili zapytal sie o mozliwosc
    zdjecia marynarki ze wzgledu na upal :) - a moze bedzie klima i bedzie ok.
    (To czy idac bedzie mial ta marynarke na sobie to odrebna sprawa - ja
    zalozylbym przed wejsciem do firmy)

    I kwestia zeby nie przyjsc ubranym w letni dzien w ciemny wieczorowy
    garnitur. :]

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2007-05-25 15:33:50
    Od: "bartek" <b...@o...pl>

    proponuje stringi

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:f36td5$3tj$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 5. Data: 2007-05-25 15:59:55
    Od: m...@g...com

    nie szkoda ci chlopie czasu na pisanie bzdur? pomysl lepiej jak
    poprawic swoja sytuacje materialna, lub zrob cos
    konstruktywnego..powodzenia

  • 6. Data: 2007-05-25 16:13:01
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    m...@g...com napisał(a):

> [...]
    > Garnitur czy elegancka koszula i spodnie wystarcza?
    > Za wszystkie opinie z gory dziekuje i pozdrawiam

    Jeżeli nie wiesz jak masz się ubrać to nie nadajesz się na kierownicze
    stanowisko w miedzynarodowej sieci hotelarskiej. Po prostu.

    j.

  • 7. Data: 2007-05-25 17:00:23
    Od: Any User <t...@t...pl>

    > Stanowisko kierownicze - teoretycznie garnitur. W praktyce, jeśli masz
    > się upocić i zagotować - lepsza elegancka koszula i dobrane spodnie.

    Nie uważam za dobre pomaganie ludziom kandydującym na stanowiska
    kierownicze w kwestiach wizerunku - powinni oni najpierw zdobyć
    odpowiednią wiedzę z tej dziedziny, następnie ewentualnie wiedzę
    zawodową, a następnie dopiero kandydować.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 8. Data: 2007-05-25 17:26:43
    Od: m...@g...com

    Nie oczekuje pomocy tylko porad zeby miec jakas wizje. wyslucham
    opinii i zrobie to co bede chcial. po to jest forum. jak widac czesc
    zrozumiala a ta druga ma problem ze soba, jakies kompleksy. nie moj
    problem.

  • 9. Data: 2007-05-25 17:28:41
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Any User napisał(a):

    > Nie uważam za dobre pomaganie ludziom
    Uważam za dobre pomaganie dowolnym ludziom.
    Konflikt wartości - nierozwiązywalny. Odpuśmy sobie zatem dalszą polemikę.

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 10. Data: 2007-05-25 17:37:03
    Od: m...@g...com