PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak przekonać szefową żeby regularnie płaciła ?

  • 1. Data: 2005-04-21 14:30:57
    Temat: jak przekonać szefową żeby regularnie płaciła ?
    Od: "R.A.M." <r...@p...onet.pl>

    Proszę o pomoc w następującym problemie - nie wiem co z tym zrobić.
    Wynajmuje u mnie w domu pokój pewien informatyk - pracownik kafejki
    internetowej, któremu szefowa płaci bardzo nieregularnie, np. z
    kilkumiesięcznym opóźnieniem, mimo że swoje obowiązki wykonuje poprawnie - po
    prostu szefowej nie zależy na kafejce, pewnie nawet czasem myśli o jej
    likwidacji. Jak pomóc w tej sytuacji temu informatykowi przekonać szefową żeby
    mu regularnie płaciła - bo tylko wówczas istnieje możliwość wynajęcia mu
    pokoju (nie ja jestem formalnym właścicielem mieszkania, nie ja formalnie o
    tym decyduję). Nikt na tego informatyka nie narzeka, a jednak ona mu płaci z
    opóźnieniem.
    Proszę o pomysł jak przekonać szefową.
    W razie potrzeby dostarczę dodatkowych informacji.
    Dziękuję.
    (RAM)

  • 2. Data: 2005-04-21 14:46:42
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    R.A.M. napisał(a):

    > Proszę o pomysł jak przekonać szefową.
    Gdyby to bylo takie proste...
    Ma kobieta takie kaprys, taki charakter... co jej zrobic? Nakrzyczec?
    Zbic? Postraszyc? Udusic?
    Jesli podjęty dialog i proba uzmyslowienia problemu i klopotow
    finansowych wynikajacych z takiego stanu rzeczy nie wystarczy... to nie
    wiem jaki sposob pozostanie jeszcze.

    --
    czarny

  • 3. Data: 2005-04-21 16:23:10
    Od: "mhl999 " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    R.A.M. <r...@p...onet.pl> napisał(a):

    > prostu szefowej nie zależy na kafejce, pewnie nawet czasem myśli o jej
    > likwidacji. Jak pomóc w tej sytuacji temu informatykowi przekonać szefową
    > żeby mu regularnie płaciła

    troche za bardzo sie martwisz innymi,
    ale jesli moge cos doradzic to:
    a. niech sie zwolni i poszuka innej roboty
    b. niech poszuka innej roboty i sie zwolni
    c. odkupi kafejke od szefowej skoro mysli o jej sprzedaniu
    d. porozmawia z szefowa, ze taki uklad mu nie pasuje
    e. niech kantuje skoro ona ma takie podejscie do niego
    f. poda ja do sadu pracy

    pozdrawiam
    mhl999

    ps. jesli kobieta ma kaprys to jej nikt jej nie przegada:)

  • 4. Data: 2005-04-23 06:00:40
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    R.A.M. napisał(a):

    > Wynajmuje u mnie w domu pokój pewien informatyk - pracownik kafejki
    > internetowej, któremu szefowa płaci bardzo nieregularnie,

    Wygląda racej na kłamstwio informatyka i to w żywe oczy (oślepione).