PracaGrupypl.praca.dyskusje › [Uwaga: OT] Czy ktos pracowal jako IT w Finlandii? Szukam oprogramowania.

  • 1. Data: 2005-04-21 13:58:05
    Temat: [Uwaga: OT] Czy ktos pracowal jako IT w Finlandii? Szukam oprogramowania.
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    Witam grupe.
    Trochę OT ale mam noz na gardle.
    Szukam finskiego oprogramowania do prowadzenia przedsiebiorstwa,
    dokladnie programu finansowo-ksiegowego oraz kadrowo-placowego.

    Warunek jest taki ze oprogramowanie musi byc zgodnie z finskimi
    przepisami kadrowymi, finansowymi, placowymi, wiec wszystk wskazuje na
    to ze program musi byc finski. Interfejs programow po angielsku lub
    finsku. szukan maniarów na programu, ceny, dystrybutorow...

    Czy ktos dyspomuje jakims chociazby malym sladem?

    --
    czarny

  • 2. Data: 2005-04-21 14:51:44
    Od: Bartek <b...@g...com>

    czarny napisał(a):
> [...]
    > finsku. szukan maniarów na programu, ceny, dystrybutorow...
    >
    > Czy ktos dyspomuje jakims chociazby malym sladem?

    Witam,

    co prawda nie pracowałem w Finlandii - tylko w Polsce (jako konsultant),
    ale jeśli szukasz choćby małego śladu... :) MBS Navision. Zajrzyj i
    poszukaj (nie znam fińskiego, stąd ogólny link do MBS):

    http://www.microsoft.com/finland/businesssolutions/d
    efault.mspx

    lub ogólnie o Navision:

    http://www.microsoft.com/BusinessSolutions/Navision/
    default.aspx

    W skrócie: system ERP dla małych i średnich przedsiębiorstw. Dostępny w
    wielu krajach, oczywiście w odpowiednio dostosowanej i błogosławionej
    wersji. Interfejs w języku lokalnym i angielskim w standardzie.

    Cena w zależności od wykupionej wersji (Standard lub Proffesional) oraz
    "granul" (takie ichnie składniki licencji) waha się od kilku tys. do
    kilkudziesięciu tys. euro. Plus oczywiście wdrożenie. :)

    Pozdrawiam,
    Bartek

  • 3. Data: 2005-04-22 05:36:33
    Od: czarny <m...@f...art.pl>