PracaGrupypl.praca.dyskusje"jak pan radzi sobie ze stresem"? › "jak pan radzi sobie ze stresem"?
  • Data: 2006-05-09 20:04:57
    Temat: "jak pan radzi sobie ze stresem"?
    Od: neuro <s...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    - nie mam z tym problemow - odpowiedzialem oglednie
    - no to jak rozladuje atmosfere w takiej sytuacji - rozklada pan sprzet
    warty 150 tys pln i nagle klientowi cos przestaje sie podobac i mowi ze
    juz nie jest zainteresowany i do widzenia.

    Zaczalem troche od konca, wiec juz wyjasniam - bylem dzis na rozmowie w
    salonie zajmujacym sie sprzedaza eksluzywnego sprzetu audio-video (jeden
    glosnik potrafi kosztowac 7 tys EUR - te klimaty)
    Ubiegam sie o posade specjalisty ds. sprzedazy.

    I to pytanie mnie zagielo. Troche sie pokrecilem z trudem wybrnalem
    bardzo na okolo ale zdaje sobie sprawe ze zawalilem ten punkt rozmowy.
    Pytanie moje brzmi - jak Wy byscie zareagowli w takim wypadku? Czy sa
    jakies uniwersalne zasady zeby rozladowac napieta - wydawaloby sie
    przegrana - sytuacje?
    Może jakies niekonwencjonalne?
    Bede wdzieczny za sugestie.

    pozdrawiam,