PracaGrupypl.praca.dyskusjejak niebolesnie zwolnic sie.. › jak niebolesnie zwolnic sie..
    From: M...@w...edu.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: jak niebolesnie zwolnic sie..
    Date: Tue, 18 Feb 2003 14:47:22 +0000 (UTC)

    Hi,

    Sytuacja jest taka, pracuje w budzetowce na stanowisku planisty i kontrolera
    ekonomicznego (jest to moja pierwsza praca). Przynajmniej tak mam napisane w
    obowiazkach swoich i komorki, w ktorej jestem zatrudniony.
    Tymczasem szefostwu firmy srednio zalezy, zeby bylo kontrolowane i zleca (na
    nieszczescie istnieje podleglosc :-( ) pierdoly zwiazane z przepisywaniem
    tekstu w duzych ilosciach, robieniem tabelek, Word, Excell (w tym za inne
    osoby) i kserowaniem. Skutek jest taki, ze degraduje swoje umiejetno?ci
    (poglebiane na studiach podyplomowych z dziedziny finansow).
    Dodatkowo szefostwo, ktore jest sredniokompetentne (brak wyksztalcenia
    ekonomicznego - dlatego niechetnie widzi patrzenie na swoje r?ce i decyzje)
    wlasnie swa niekompetencje nadrabia niegrzecznoscia i poleceniami zostania
    po godzinach.
    Na moje pytanie o mozliwosc dodatkowego wynagrodzenia za prace po godzinach
    otrzymuje odpowiedz, ze jak sie nie podoba to "poszedl stad".

    Chyba w koncu zamierzam isc szefostwu na reke (nawet nie majac zaklepanej
    nowej pracy - ale praca za oko?o 1000 netto nie jest warta nerwow za
    niesluszne opieprzanie) i tu moje pytania/prosba o porady:

    1. Co mozna napisac w prosbe o zwolnienie, tak, zeby najmniej stracic a
    najwiecej zyskac?
    2. Mo?e jaki? przyklad, link?
    3. Czego moge sie spodziewac ze strony szefostwa jezeli chodzi o narobienie
    w papiery?

    (sorki - z kodeksu pracy jestem lajkonikiem, a boje sie pytac naszej
    kadrowej)

    dzieki
    --
    Marcin R