PracaGrupypl.praca.dyskusjejak niebolesnie zwolnic sie.. › Re: jak niebolesnie zwolnic sie..
  • Data: 2003-02-18 17:23:48
    Temat: Re: jak niebolesnie zwolnic sie..
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    M...@w...edu.pl wrote:
    > Hi,
    >
    > Sytuacja jest taka, pracuje w budzetowce na stanowisku planisty i kontrolera
    > ekonomicznego (jest to moja pierwsza praca). Przynajmniej tak mam napisane w

    > 1. Co mozna napisac w prosbe o zwolnienie, tak, zeby najmniej stracic a
    > najwiecej zyskac?

    Jesli nie wypowiesz jako pracownik to mozesz za porozumieniem stron.
    Wypowiadajac z miejsca stawiasz siebie i pracodawce w sytuacji
    jednoznacznej :)

    > 2. Może jakiś przyklad, link?

    "Wypowiadam umowe o prace z zachowaniem X-miesiecznego(tygodniowego)
    okresy wypowiedzenia.

    Z powazaniem,
    XXXXXXXXXX

    A na google.pl masz cala kupe linkow do poradnikow o pracy.

    > 3. Czego moge sie spodziewac ze strony szefostwa jezeli chodzi o narobienie
    > w papiery?

    A co Ci moga narobic ? Nic, jesli nic nie zmajstrowales :)

    > (sorki - z kodeksu pracy jestem lajkonikiem, a boje sie pytac naszej
    > kadrowej)

    Jesli juz znajdziesz prace albo sposob na nia to idz do niej, moze
    Ciebie nie zje :))

    Pozdroofki !
    Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>