PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak najlepiej - zatrudnienie

  • 1. Data: 2003-05-20 20:33:51
    Temat: jak najlepiej - zatrudnienie
    Od: "olo_77" <o...@z...tlen.pl>

    witam wszystkich,

    prosze o rade w zwiazku z mozliwoscia wyboru formy zatrudnienia. Pracodawca
    powiedzial mi, ze w momencie jak sie dogadamy i zostane wybrany bedzie
    oczekiwal ode mnie decyzji w sprawie wyboru formy zatrudnienia. moze na mnie
    wydac x pln i ode mnie zalezy jaka umowe podpiszemy. mam 24 lata, studiuje
    zaocznie, praca mialaby byc w agencji reklamowej. jaka forma zatrudnienia w
    moim przypadku byloby najkorzystaniejsza? poprosze o wyjasnienie.

    pozdrawiam,
    olek

  • 2. Data: 2003-05-21 06:37:58
    Temat: Re: jak najlepiej - zatrudnienie
    Od: "KrzysztofM" <krzysiek@_NOSPAM_dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "olo_77" <o...@z...tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaocznie, praca mialaby byc w agencji reklamowej. jaka forma zatrudnienia
    > moim przypadku byloby najkorzystaniejsza? poprosze o wyjasnienie.

    jesli mialby na Ciebie wydac wiecej niż 4000 to chyba najlepszym
    rozwiązaniem jest DG i umowa firm.

    pozdr
    Krzysiek

  • 4. Data: 2003-05-21 11:16:19
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

    W Twoim wypadku jest mozliwa umowa zlecenie. Studiujesz wiec on nie placi
    ZUSu i koszty sa najnizsze.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-05-21 11:16:19
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

  • 5. Data: 2003-05-22 01:14:44
    Od: Nuno <n...@p...com>

    olo_77 wrote:

> [...]
    > zaocznie, praca mialaby byc w agencji reklamowej. jaka forma zatrudnienia w
    > moim przypadku byloby najkorzystaniejsza? poprosze o wyjasnienie.

    Sorry. A co masz do wboru?

    --
    n...@p...com
    GG#:789298

  • 6. Data: 2003-05-22 05:16:11
    Od: "olo_77" <o...@z...tlen.pl>

    Użytkownik "Nuno" <n...@p...com> napisał w wiadomości

    Pracodawca

    > Sorry. A co masz do wboru?
    >
    > --
    > n...@p...com

    hej,

    mam sam zdecydowac - potem, ewentualnie, beda negocjacje. a co proponujesz?
    poki co mysle najmocniej o umowie zlecenie, poczatkowo o umoiwe o prace
    myslalem. zcekam na podpowiedzi i dzieki z gory.
    jutro rozmowa drugiego, finalnego etapu... trzymajcie kciuki,
    olek

  • 7. Data: 2003-06-11 09:53:19
    Od: "Jerzy Klemba" <j...@a...com.pl>

    To tak od strony pracodawcy :

    Student zatrudniony na Umowe Zlecenie - minimalne koszty nie placi sie
    zusu - ubezpieczenie masz jako student - najwiecej kasy dla pracownika
    (najmniej uprawnien pracowniczych)
    Nie obowiazuje cie urlop zadne swiadczenia z tytulu zwolnien lekarskich itd.
    (jak masz dobre zdrowie i malo chorujesz - oraz nie masz zabardzo
    sprecyzowanych planow urlopowych) bedzie to dla ciebie najkorzystniejsza
    umowa...
    "zasadniczym minusem takiego rozwiazania jest to, ze bedziesz mial problemy
    z kredytem - jesli planujesz bac cos na raty moga robic problemy, i masz
    pusta hiostorie zatrudnienia - bo wiekrzosc pracdawcow narazie nie traktuje
    Umow zlecen - jako wiazacych form zatrudnienia- tylko jako ewentualne
    epizody w zyciorysie, jeszcze jednym i zasadniczym minusem jest to ze jesli
    cos przeskrobiesz mozesz zostac zwolniony w trybie natychmiasotwym... bez
    wiekrzych szans na dochodzenie swoich praw).

    Umowa o prace - czas okreslony.nieokreslony - praktycznie takie same
    koszty - ale dzieki nim masz pelne swiadczenia + opieke zdrowotna - niestety
    sa one obwarowane dos wysokimi kosztami ...

    PS: Jesli mozna radzic i jesli zalezy ci na kasie - dopuki studiujesz
    najlepiej Umowa Zlecienie