PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zaśpiewać za wizje i opis projektu www?

  • 1. Data: 2003-05-20 17:55:21
    Temat: Ile zaśpiewać za wizje i opis projektu www?
    Od: "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl>

    Witam

    Od czasu do czasu robie dla pewnej firmy opisy do projektow www.
    Wyglada to mniej wiecej tak: firma znajduje klienta, nastepnie przekazuje
    mi jak najbardziej szczegolowe informacje nt. jego wymagan dotyczacych
    projektu. Ja ukladam sobie kompleksowa wizje calosci serwisu, tzn.:
    ilosc podstron, intro, rozwiazania techniczne, struktura nawigacyjna itd.

    Czasami jest tez tak, ze klienta znajduje ja sam (tak jakby jako pracownik
    tejze firmy), a pozniej juz jest tak samo jak opisalem powyzej.

    Pytanie jest nastepujace:
    Ile moge "zaspiewac" jako wynagrodznie dla siebie za zrobienie wizji i opisu
    projektu www
    [1] w przypadku gdy nie ja znajduje klienta?
    [2] Ile w przypadku kiedy to ja znajduje klienta?

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz | Krakow | Dicere non est facere | GG 6912

  • 2. Data: 2003-05-22 11:46:46
    Temat: Re: Ile zaśpiewać za wizje i opis projektu www?
    Od: "Lukas" <t...@o...pl>

> [...]
    > pozdrowienia
    > ===========================================
    > Leszek Pawlisz | Krakow | Dicere non est facere | GG 6912

    swego czasu był tu na grupie koles , który na kazde tego typu pytanie
    odpowiadał słusznie
    "1/5 samochodu"
    :)

    PS . Ja za takie wizje nic nie płace
    Jesli klient przyjmie - wtedy zlecam np.tobie realizacje

  • 3. Data: 2003-05-22 14:38:02
    Od: "AndrzejW" <a...@s...pl>

    "Lukas" <t...@o...pl> wrote in message news:baieag$a9g$2@news.onet.pl...
    > opisu
    > swego czasu był tu na grupie koles , który na kazde tego typu pytanie
    > odpowiadał słusznie
    > "1/5 samochodu"
    > :)

    Wszyscy powtarzają, ale sens zaginął. to było - np. stawka za przygotowanie
    witryny www = 1/10 ceny przeciętnego samochodu służbowego w danej firmie.

    Andrzej W.