PracaGrupypl.praca.dyskusje › Assessment Center

  • 1. Data: 2003-05-20 18:47:21
    Temat: Assessment Center
    Od: "MW" <m...@N...gazeta.pl>

    Zwracam się do grupowiczów z prośbą. Otóż piszę właśnie pracę magisterską o
    metodach feedbacku stosowanych w Assessment Center i pilnie poszukuję
    jakiegoś przykładowego (anonimowego) raportu z sesji feedbacku.
    Byłbym bardzo zobowiązany, gdyby ktokolwiek z grupy pomógł mi zdobyć
    (pośrednio lub bezpośrednio) taki raport.

    Pozdrawiam
    MW

    FUT pl.praca.dyskusje

  • 2. Data: 2003-05-21 06:40:51
    Temat: Re: Assessment Center
    Od: "KrzysztofM" <krzysiek@_NOSPAM_dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "MW" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Byłbym bardzo zobowiązany, gdyby ktokolwiek z grupy pomógł mi zdobyć
    > (pośrednio lub bezpośrednio) taki raport.

    OT - ale czy w Polsce i w polskich pracach magisterskich nie stosuje się
    już języka polskiego ??
    Przecież zarówno 'assessment' jak i 'feedback' można całkiem ładnie
    przetłumaczyć !

    pozdr
    Krzysiek