PracaGrupypl.praca.dyskusje › inne nietypowe sposoby rekrutacji

  • 11. Data: 2003-07-07 10:42:45
    Temat: Re: inne nietypowe sposoby rekrutacji
    Od: "*MS*" <s...@o...pl>

    > To kwestia ekonomii. Jesli facet, ktory mieszka na drugim koncu swiata
    chce
    > mnie zatrudnic do budowy serwisu, to daje ogloszenie i czyta odpowiedzi
    > jakie przychodza. Z osobami, ktore mu podpasuja 'rozmawia' via mail lub
    > komunikator, bo tak jest najtaniej dla kazdej ze stron.

    Pewnie tylko później nie płacz ze twój wielki klient ze Szwajcari to
    dojzewający13 latek i nie zapłaci bo nie wystarczy mu kieszonklowego do
    końca miesiąca.

    > Widzisz, szacunek mozna okazac przy kazdej formie kontaktu. Nie zalezy to
    od
    > technicznej strony kontaktu a od osob, ktore sie kontaktuja. Nie wyobrazam
    > sobie odrzucenia dobrej propozycji wspolpracy tylko dlatego, ze facet nie
    > moze przyjechac ze Stanow do Polski, zeby przeprowadzic rozmowe
    > kwalifikacyjna.

    Szacunek. Nie przekonasz mnie. Niech zadzwoni do Ciebie raz przedstawi się,
    sprawdź z kim masz do czynienia. A potem gadaj z nim przez gg do końca
    świata. Taki rozwiązanie jest normalne.
    Inaczej znowu okazhe sie ze rozmawialas z 13 latkiem albo innym ufoludkiem.
    Trochę ostrożności nie zaszkodzi. A ro\zmowy z USa są piekielnie tanie
    możesz rozmwaić nawet za 7 centów. A jeśli Pana nie stać na 7 centaków to
    istnieje prawdopodobieństwo ze za nic nie zapłaci:)
    Pozdrawiam
    Trochę ostrożności.

    > P.S. odpisuj pod postami

    Zachowaj uwagi dla siebie. Gdy będę potrzebowała rady napewno zgłoszę sie do
    Ciebie.