PracaGrupypl.praca.dyskusjeinna "prawie" mgr ekonomii szuka pracy w Warszawie › inna "prawie" mgr ekonomii szuka pracy w Warszawie
  • Data: 2002-02-14 22:23:38
    Temat: inna "prawie" mgr ekonomii szuka pracy w Warszawie
    Od: "Brianna" <B...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Możesz legalnie podjąć pracę do 3 miesięcy np.w gastronomi ,rolnictwie i
    czymś jeszcze ale już nie pamiętam.Był komunikat w naszej telewizji.Trzeba
    załatwiać przez
    Arbeitsamt lecz nie zapamientałem czy już w Polsce ,czy na miejscu w
    Nienczech.
    Użytkownik Paweł J. <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a4h3jb$2ue7$...@p...acn.pl...