PracaGrupypl.praca.dyskusje › inicjatywa (#121)

  • 1. Data: 2014-10-10 18:08:23
    Temat: inicjatywa (#121)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    zakładam wątek na temat mojej inicjatywy:

    "Powołuję komitet zniesienia konieczności obchodzenia wigilii w miejscu
    pracy!!!" - organ propagandowy: dupostrzelcommowimynie.eu

    co Wy na to?

  • 2. Data: 2014-10-10 19:00:23
    Temat: Re: inicjatywa (#121)
    Od: ktos <k...@n...pl>

    W dniu 2014-10-10 18:08, platformowe głupki pisze:
    > zakładam wątek na temat mojej inicjatywy:
    >
    > "Powołuję komitet zniesienia konieczności obchodzenia wigilii w miejscu
    > pracy!!!"
    >
    > co Wy na to?

    Skoro zostałeś zwolniony to Wigilia w miejscu pracy Ci nie grozi.

  • 3. Data: 2014-10-11 00:57:47
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    też grozi, w gronie innych eu-bezrobotnych natchnionych przez o wielki
    urząd pracy...

  • 4. Data: 2014-11-05 15:43:07
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    leszek ogłosił, że z po będzie się dzielił po trzykroć przed choinką....