PracaGrupypl.praca.dyskusje › majdano ekonomika (#122)

  • 1. Data: 2014-10-14 18:15:38
    Temat: majdano ekonomika (#122)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    o to dobre, "Oni by chętnie kupili, ale nie chcą kupić od nich tylko
    chcą kupić od unii europejskiej, więc oczekują, że wolna europa
    zapierdoli innym to co Oni chcą kupić i zacznie konkurencje
    po-wolnorynkową!!!"

    na znanym portalu aukcyjnymi pojawili się anty-zieloni... można ich
    rozpoznać po fladze przy nicku... to co oni sprzedają to normalnie...
    poezja... wolność prozachodnia...

  • 2. Data: 2014-10-19 20:02:40
    Temat: Re: majdano ekonomika (#122)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    sory, że dopiero teraz dopisuję, ale byłem zajęty włażeniem w dupę tuska
    i gronkiewicz waltz...

    pojawiła się oczywiście tvn-interpretacja (formę zachowałem): "nikt z
    elit po nie kupi nic od żadnego chuja który ośmieli się nie należeć do
    zjednoczonej wspólnoty europejskiej!!!"...

    ale co na to bolek?

  • 3. Data: 2014-11-13 12:46:25
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    cieszą mnie te jasne, wolne i wyzwolone dyrektywy zjednoczonej wspólnoty
    europejskiej, o to ciekawe: elity po/eu "jak to ścierwo może w ogóle
    myśleć, że europa nie może go opierdolić ze wszystkiego co się przecież
    europejczykom należy"... jakoś tak, czy Ktoś chciałby się przyłączyć do
    spisywania dyrektyw tvn/eu/bolek/miller?