PracaGrupypl.praca.dyskusjeinformatyk - Green Card - Niemcy › informatyk - Green Card - Niemcy
    From: "arml" <a...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: informatyk - Green Card - Niemcy
    Date: Wed, 30 Jan 2002 10:19:14 -0000

    Witam,

    bardzo mnie interesuje ten temat
    zamierzam skorzystac z okazji i zaczac prace w Niemczech na ww zasadzie
    mam kilka pytan a widze (np po odp na post nizej) ze jest kilka osob tutaj
    ktorzy sa juz tak zatrudnieni
    1. macie moze pomysly gdzie najlepiej zaczac wyszukiwanie
    takich informacji/ofert
    2. w jakim stopniu (tak z wlasnego doswiadczenia) wymagana jest zwykle
    znajmosc niemieckiego
    3. jakie sa przykladowe place - jesli mozna zapytac :)
    4. jakie sa zwykle warunki oferowane przez pracodawce tzn. mieszkanie,
    opieka zdrowotna, ubezpieczenia jesli tam sie podejmuje prace
    5. jesli wyjade z zona to czy ona takze ma pozwolenie na prace,
    ubezpieczenie zdrowotne itp?
    6. na jaki okres zwykel takie umowy sa zawierane

    chce bardzo wiec sie bede staral!!! pomozcie to sie szybciej moje
    zyczenie spelni a i wiecej nas tam bedzie...

    # pozdrawiam #
    # arml #