PracaGrupypl.praca.dyskusje › absurd ?

  • 1. Data: 2005-05-22 05:53:07
    Temat: absurd ?
    Od: "eXec555" <e...@g...pl>

    witam, opowiem krotki motyw z roboty
    pewnie jako jeden z wielu nie mam okreslonej listy obowiazkow (no juz 6
    miesiecy bujam sie bez tego). kadrowa wystosowala ultimatum "jezeli do
    wtorku nie bede mial zakresu obowiazkow wlepia dla mnie nagane" nie
    wiedzialem smiac sie czy plakac. dobrze widzicie, JA mam dostac nagane
    :)

    pisze to jako ciekawostke, gdyz juz sie konsultowalem i moge sypnac dla
    pani kadrowej art. 94, 100 i 108 KP (jesli nei pomylilem numerow)

    pzdr.

  • 2. Data: 2005-05-22 11:32:10
    Temat: Re: absurd ?
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl>

> [...]
    > wtorku nie bede mial zakresu obowiazkow wlepia dla mnie nagane" nie
    > wiedzialem smiac sie czy plakac. dobrze widzicie, JA mam dostac nagane

    Wykorzystaj to do maksimum!

    Napisz sobie taki zakres obowiązków, jaki marzy się każdemu. Jako gratis
    dorzuć własny regulamin pracy. I zanieś kadrowej...

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 3. Data: 2005-05-23 05:42:07
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    eXec555 napisał(a):

    > witam, opowiem krotki motyw z roboty
    > pewnie jako jeden z wielu nie mam okreslonej listy obowiazkow (no juz 6
    > miesiecy bujam sie bez tego).

    Cienko. Ja juz 6 rok w duzej firmie bez zakresu obowiazków, co -jak
    podejrzewam- wynika z tego, ze nikt tu nie wie czym do cholery zajmuje
    sie informatyk.
    Mało tego: firma pare lat temu wdrozyla ISO, wiele niedociagniec musialo
    byc wyprostowanych, porzadeczek w paierach musi byc... A ja wciaz nie
    mam zakresu obowiazków. :)

    --
    czarny
    [:::: usun xxx z adresu :: mystique at free.art.pl ::::]