PracaGrupypl.praca.dyskusje › [ile zarabia] starszy ksiegowy w shellu

  • 1. Data: 2006-03-09 19:14:59
    Temat: [ile zarabia] starszy ksiegowy w shellu
    Od: "sarra" <b...@s...pl>

    ptanie jak w temaci?
    jezeli wiecie ile zarabia młodszy ksiegowy i ksiegowy to też sie podzielcie
    ta informacją:)
    dzieki

  • 2. Data: 2006-03-09 19:45:06
    Temat: Re: [ile zarabia] starszy ksiegowy w shellu
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > ptanie jak w temaci?

    Ale to zalezy czy zna klasyczny sh, czy moze tez features z bash'a - ten
    zarabia duzo wiecej.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-03-09 19:49:41
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    :)

  • 4. Data: 2006-03-09 20:02:20
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Ale to zalezy czy zna klasyczny sh, czy moze tez features z bash'a - ten
    > zarabia duzo wiecej.

    to chyba wysoka sztuka księgować w shellu.... jeszcze umiejscowienie kont
    widzę, ale przelewać między nimi odpowiednie quoty
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 5. Data: 2006-03-10 06:42:55
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Ale to zalezy czy zna klasyczny sh, czy moze tez features z bash'a - ten
    > zarabia duzo wiecej.

    he he dobre, dobre
    Szacuneczek i ful rispekt ;-D

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 6. Data: 2006-03-10 11:43:47
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    On 2006-03-09, gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> wrote:

    > to chyba wysoka sztuka księgować w shellu.... jeszcze umiejscowienie kont
    > widzę, ale przelewać między nimi odpowiednie quoty

    Wiem że na pl.listserv.chomor-l ostatnio to bylo codziennie... ale
    tutaj wyjatkowo pasuje :)

    :-D

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH

  • 7. Data: 2006-03-10 12:56:43
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    no jak maja staką sekretarkę, to i pracownik księgowosci sobie poradzi
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---