PracaGrupypl.praca.dyskusje › Opinie o firmie RINF

  • 1. Data: 2006-03-09 18:48:59
    Temat: Opinie o firmie RINF
    Od: "Pawel" <s...@p...pl>

    Zna ktoś firme ? Moze jakieś doświadczenia przy rekrutacji ??

    Paweł

  • 2. Data: 2006-03-09 20:12:53
    Temat: Re: Opinie o firmie RINF
    Od: jerry <j...@i...pl>

    > Zna ktoś firme ? Moze jakieś doświadczenia przy rekrutacji ??

    Outsourcing IT.
    Swego czasu rekrutowali głównie do Siemens'a, Wrocław. Umowę o pracę
    podpisujesz z nimi na rok. Oni wysyłają Cię do faktycznego pracodawcy i
    biorą za Ciebie niezły hajc Tobie rzucając ochłap.
    Ma to jeden plus - możesz starać się przejść do firmy, w której
    wylądujesz. Moi znajomi traktowali Rinf tylko jako pomost do "normalnej"
    firmy.
    Co do rekrutacji: rozmowa po murzyńsku, potem test z C/C++ (ściągnięty z
    testów Siemensa i Volvo). Jak piszesz w tym - bez problemu. Poza tym,
    jeżeli trafisz na posuchę na rynku - to biorą każdego jak leci,
    niezależnie od wyniku testu.
    Ostatni etap to szkolenie (weekend) jak zaprezentować się u docelowego
    pracodawcy - bo to on ma decydujący głos.
    Jak masz inne opcje - tą sobie odpuść.
    Pozdrawiam,

  • 3. Data: 2006-03-09 21:51:21
    Od: "Jaś Wernicki" <j...@N...gazeta.pl>

    Pawel <s...@p...pl> napisał(a):

    > Zna ktoś firme ? Moze jakieś doświadczenia przy rekrutacji ??

    Wysłałem kiedyś do nich swoje CV i poproszono mnie na rozmowę. Odbyłem jakąś
    głupią rozmowę i napisałem jakies idiotyczne testy. Dowiedziałem się, że moje
    dane zostaną przesłane do Siemensa na stanowisko projektanta, czy cos takiego,
    mam w sumie duże doswiadczenie i niezłe umiejętności. Odpowiedź miałem
    otrzymać w ciagu 3, 4 tygodni. Nieśmialo zadzwoniłem po półtorej miesiąca i
    otrzymałem mejlem odpowiedź w stylu "informujemy, ze na dzień dzisiejszy nie
    mamy dla Pana ..., ale niezwłocznie się skontaktujemy ...". Najgłupsze jest
    to, że w sumie nie wiem, czy odrzucono mnie w Siemensie, więc nie ma sensu
    żebym tam uderzał drugi raz samodzielnie, czy tez nie, w sumie nic nie wiem.
    Na szczęście w tej chwili malo mnie to interesuje. Jednak w pierwszej chwili
    miałem szczera ochote udac się do tego budynku przy Placu Bankowym i temu
    bucowi, z którym rozmawiałem przyłożyć po buzi, aby mu zniknął ten glupawy i
    przymilny uśmieszek, który miał cały czas w czasie rozmowy. Zawsze mam podobne
    chęci i uczucia względem wszystkich ludzi i firm, którzy smaruję w necie
    jakieś pełne samozachwytu teksty a potem zamiast coś sensownie załatwić, mącą,
    kręcą i dezinformują. Gdy widze na portalach netowych napis RINF, to nachodza
    mnie mordercze skłonności.

  • 4. Data: 2006-03-09 21:56:53
    Od: "Parasol" <a...@k...poczta.killznowu.onet.pl>

    Użytkownik "Jaś Wernicki" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > chęci i uczucia względem wszystkich ludzi i firm, którzy smaruję w necie
    > jakieś pełne samozachwytu teksty a potem zamiast coś sensownie załatwić,

    Bracie jedyny ;-) Ty tez tak masz ????? :-)

  • 5. Data: 2006-03-09 22:18:37
    Od: "Jaś Wernicki" <j...@N...gazeta.pl>

    Swietne są opinie w portalu pracownicy.com, musze przyznać, że faceci się
    znają na rzeczy, po prostu popłakałem się jak bóbr gdy to czytałem.

    Żebyś nie musiał szukać, to cytuję:

    Opinia o firmie: Młoda i prężna organizacja w której nie można się nudzić.
    Doborowe towarzystwo w i po pracy. Ambitne projekty to codzienność RINF-u.
    Polityka kadrowa dla ludzi a nie przeciwko nim. Polecam!!!!

    Opinia o firmie: Nic dodać nic ująć spolidność wspierana kreatywnością i
    profesjonalizmem.

    Opinia o firmie: Czasem nie moge uwierzyć, że istnieje taki pracodawca, jak
    Rinf. Jest tutaj bardzo dobra atmosfera pracy i polityka zarządzania,
    możliwości rozwoju, nastawinie na pracownika, szkolenia, swoboda działania,
    polityka prorodzinna..

    Opinia o firmie: Bardzo dobre, odważne lecz przemyślane decyzje kierownictwa.
    Duża swoboda dla pracowników w kwestii przedstawiania i wcielanie swoich
    pomysłów na pracę. Możliwść rozwijania swoich zainteresowań. Praca stabilna.
    Nie ma problemów z koniecznymi urlopami (nawet z powrotem do pracy po urlopie
    macierzyńskim - polityka prorodzinna)

    Opinia o firmie: Jest coraz więcej przepadków przedsiebiorców, także z polskim
    kapitałem, którzy potrafią i posiadaja wiedzę.. Którzy doskonale sobie zdają
    sprawę, że kapitałem danej firmy są właśnie ludzie.. Którzy są doceniani,
    szkoleni, motywowani. Ja właśnie pracuję w takiej firmie. Taką organizacją
    jest właśnie RINF.

  • 6. Data: 2006-03-09 22:29:20
    Od: "Jaś Wernicki" <j...@N...gazeta.pl>

    Po przeczytaniu tych tekstów mam zamiar ponownie udac się do budynku przy
    Placu Bankowym i temu bucowi z przyklejonym usmiechem się do nóg rzucić, w
    ostateczności to moge nawet za darmo monitory przecierac, byle tylko móc choć
    troche pooddychac tym samym powietrzem, w którym rozbrzmiewają "Bardzo dobre,
    odważne lecz przemyślane decyzje kierownictwa".

  • 7. Data: 2006-03-10 16:20:03
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

  • 8. Data: 2006-03-10 20:02:59
    Od: "Piotr Marek" <p...@N...gazeta.pl>

    Miałem podobne odczucia. Nie dość że nie dzwonili po teście jak mówili to
    zadzwonili po jakiś 2 mieściach z pytaniem czy nie przyjadę do Wrocławia
    napisać test. No to już lekkie przegięcie było jak nie wiedzą kto już pisał
    a kto nie, muszą mieć niezły bajzel w tej firmie. Szkoda czasu według mnie.

  • 9. Data: 2006-03-10 20:49:31
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Zna ktoś firme ? Moze jakieś doświadczenia przy rekrutacji ??

    Chciałbym coś dobrego napisać o tej firmie, ale nie mogę.
    Fatygowałem się z Częstochowy do Wrocławia ok. 180 km
    w jedną stronę na rozmowę do nich - poświęcony jeden dzień
    (wtedy jeszcze nie mieli tylu oddziałów co teraz). Wcześniej
    byłem na spotkaniu na uczelni, pisałem test i po miesiącu
    dzwoniła do mnie miła pani, zapraszając na rozmowę.
    Pisałem test, pogadałem sobie, mieli dać odpowiedź na
    tak albo nie w ciągu tygodnia, do dzisiaj nie dali (od lutego
    2005). Na szczęście znalazłem inną pracę i się tym nie przejmuje.
    Burdel mają w papierach, istotnie, bo nie jestem pierwszą osobą,
    której nie odpowiadają albo zgłaszają się żeby ponownie napisać
    test, nie udzielając jednocześnie odpowiedzi co do pierwszej
    rozmowy.

  • 10. Data: 2006-03-11 08:15:56
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Również nic dobrego nie mogę powiedzieć o tej firmie. Ale jeżeli nie
    wiąże sie to z jakimiś kosztami to zawsze możesz iść do nich na rozmowę.
    Prawdę mówiąc nie znam osoby której pomogli by jakoś w znalezieniu
    pracy (kumpel był u nich na 3 testach i w koncu po przejściach z nimi
    złożył papiery do ComArcha i po tygodniu juz pracował ).