PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile za ... ;)

  • 1. Data: 2007-12-04 10:13:06
    Temat: ile za ... ;)
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Witam
    Ile możńa zawołac za prace na umowe (etat) polegajaca na wprowadzaniu
    danych do BIP i na strone www małej miejscowości, oraz utrzymywanie ich
    sieci komputeorwej oraz sprzętu.
    Plus przygotowywanie materiałów promocyjnych.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-12-04 10:30:48
    Temat: Re: ile za ... ;)
    Od: t...@g...com

    On 4 Gru, 11:13, "mz" <l...@w...pl> wrote:
> [...]
    > sieci komputeorwej oraz sprzętu.
    > Plus przygotowywanie materiałów promocyjnych.

    Najniższa krajowa na początek.

  • 3. Data: 2007-12-04 10:32:33
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...

    Pytam realnie ile można zawołać. Prace mam a zastanawiam sie nad zmianą.

  • 4. Data: 2007-12-04 10:37:04
    Od: t...@g...com

    On 4 Gru, 11:32, "mz" <l...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik <t...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:98b0ee86-ce42-4932-870a-5ae3db5636e1@
    e25g2000prg.googlegroups.com...

    > Pytam realnie ile można zawołać. Prace mam a zastanawiam sie nad zmianą.

    ale to była realna odpowiedź, takie są stawki na tego typu
    stanowiskach w mały miejscowościach.

  • 5. Data: 2007-12-04 11:36:54
    Od: "Marcin P." <l...@o...pl>

    Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...

    > Pytam realnie ile można zawołać. Prace mam a zastanawiam sie nad zmianą.

    Ogólnie urzędy mają ustalone stawki. Kokosów nie oczekuj.
    Jełśli wójt to twój wuj, to możesz dostać średnią zarobków w tym urzędzie.
    Jeśli nie, to najniższą.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin
    Q6600@3000 MHz, P5K, 2GB

  • 6. Data: 2007-12-04 12:27:50
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    mz napisał(a):

    [...]

    > Pytam realnie ile można zawołać. Prace mam a zastanawiam sie nad zmianą.

    No to zaśpiewaj obecna_pensja + 25%. Najwyżej odmówią.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl