PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile się czeka na odpowiedź?

  • 41. Data: 2003-08-11 07:06:00
    Temat: Re: Re: ile się czeka na odpowiedź?
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    m...@p...pl (maik) writes:

    > Wiesz, gdybyśmy byli ideałami to zgodziłbym się z Tobą. Jednak coś z
    > tego co usłyszałaś może Ci zostać w głowie a potem np. w sklepie
    > sięgniesz (nieświadomie) po produkt firmy Z.

    nie. ja bardzo zwracam uwage na takie rzeczy a decyzje dotyczace
    rzeczy zawodowych staram sie podejmowac swiadomie.

    to nie zadna magia.

    wystarczy sobie tylko uswiadomic mechanizmy manipulacji.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 42. Data: 2003-08-11 08:22:32
    Temat: Re: ile się czeka na odpowiedź?
    Od: m...@p...pl (maik)

    Nina M. Miller napisał(-a):

    > nie. ja bardzo zwracam uwage na takie rzeczy a decyzje dotyczace
    > rzeczy zawodowych staram sie podejmowac swiadomie.

    Nie napisałem, że napewno Ci zostanie. Napisałem, że "może Ci
    zostać...".

    > to nie zadna magia.

    > wystarczy sobie tylko uswiadomic mechanizmy manipulacji.

    Toć o to mi chodzi. IMHO większości osób daje się nabrać na takie
    manipulacyjne techniki. Zresztą dlatego firmy bawią się PR,
    reklamę.

    Osobiście jednak nie uważam, że PR i reklama to tylko i wyłącznie
    manipulacja. Ale to NTG.

    Pozdrawiam,
    --
    maik