PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile sie bierze za...

  • 11. Data: 2002-08-26 17:19:16
    Temat: Re: ile sie bierze za...
    Od: "Sototh" <s...@p...fm>

    > Po pierwsze - nie zrozumiał(eś|aś) przedpiścy. Po drugie - zrobienie
    sklepu
    > internetowego statycznie (a konkretnie katalogu porduktów) to wcale nie
    > jest zły pomysł, szczególnie przy dużym sklepie o dużej odwiedzalności.

    Odnośnie "przedpiścy", to sam musi się wypowiedzieć, by rozjaśnić sprawę. A
    propos drugiego punktu. Jak sobie wyobrażasz, mały choćby, upgrade np.
    designu w statycznym sklepie z powiedzmy 2000 produktów? Albo np. dodanie
    jakichś promocji, czy chociażby zliczenie sumy zamówienia? A jeśli klient
    zażyczy sobie jeszcze jakieś statystyki sprzedaży? Albo np. chce
    aktualizować asortyment na bieżąco, zgodnie ze stanem magazynowym? Jakoś
    trudno mi sobie wyobrazić taki system statycznie. Szczególnie jeśli jest
    duży i ponosimy za niego dużą odpowiedzialność.

    Wszystko można zrobić na wiele sposobów, ale to nie oznacza, że każdy z nich
    jest dobry.

    greetz

    Sototh

  • 12. Data: 2002-08-26 20:03:11
    Od: Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>

    :
    : Odnośnie "przedpiścy", to sam musi się wypowiedzieć, by rozjaśnić sprawę. A
    : propos drugiego punktu. Jak sobie wyobrażasz, mały choćby, upgrade np.
    : designu w statycznym sklepie z powiedzmy 2000 produktów?

    cd /jakis/katalog
    vim katalog.tmpl
    make update

    Widziałeś może Allegro ? Przyjrzyj się uważnie, i oszacuj ile tam
    jest tych plików statycznych, potem zastanów się jak często muszą
    byc generowane itp.

    : Albo np. dodanie jakichś promocji,

    Jak wyżej

    : czy chociażby zliczenie sumy zamówienia? A jeśli klient

    Przeczytaj jeszcze raz co ma być statyczne.

    : zażyczy sobie jeszcze jakieś statystyki sprzedaży?

    A w czym to przeszkadza ?

    : Albo np. chce
    : aktualizować asortyment na bieżąco, zgodnie ze stanem magazynowym? Jakoś

    No cóż, albo rybki, albo akwarium. tu musi wybrać. Ma magazyn online na
    mocniejszej maszynie, albo sklep ze statycznym katalogiem.

    : trudno mi sobie wyobrazić taki system statycznie. Szczególnie jeśli jest
    : duży i ponosimy za niego dużą odpowiedzialność.

    Kwestia wyobraźni i doświadczenia, ja nie widzę problemu.

    FUT pl.comp.www.server-side
    --
    Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>
    ... Runaway train never going back