PracaGrupypl.praca.dyskusjeile sie bierze za... › Re: ile sie bierze za...
    From: "Sototh" <s...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ile sie bierze za...
    Date: Mon, 26 Aug 2002 19:19:16 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@aaf119.warszawa.sdi.tpnet.pl

    > Po pierwsze - nie zrozumiał(eś|aś) przedpiścy. Po drugie - zrobienie
    sklepu
    > internetowego statycznie (a konkretnie katalogu porduktów) to wcale nie
    > jest zły pomysł, szczególnie przy dużym sklepie o dużej odwiedzalności.

    Odnośnie "przedpiścy", to sam musi się wypowiedzieć, by rozjaśnić sprawę. A
    propos drugiego punktu. Jak sobie wyobrażasz, mały choćby, upgrade np.
    designu w statycznym sklepie z powiedzmy 2000 produktów? Albo np. dodanie
    jakichś promocji, czy chociażby zliczenie sumy zamówienia? A jeśli klient
    zażyczy sobie jeszcze jakieś statystyki sprzedaży? Albo np. chce
    aktualizować asortyment na bieżąco, zgodnie ze stanem magazynowym? Jakoś
    trudno mi sobie wyobrazić taki system statycznie. Szczególnie jeśli jest
    duży i ponosimy za niego dużą odpowiedzialność.

    Wszystko można zrobić na wiele sposobów, ale to nie oznacza, że każdy z nich
    jest dobry.

    greetz

    Sototh