PracaGrupypl.praca.dyskusje › historyczna chwila (#150)

  • 1. Data: 2015-04-14 15:31:22
    Temat: historyczna chwila (#150)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    wielkie pojednanie kościoła katolickiego i platformy obywatelskiej...
    no to teraz prognozowany przeze mnie wyniki komorowskiego w okolicach
    99,73% jest PEWNY!!!

  • 2. Data: 2015-04-16 20:31:17
    Temat: Re: historyczna chwila (#150)
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    > wielkie pojednanie kościoła katolickiego i platformy obywatelskiej...
    > no to teraz prognozowany przeze mnie wyniki komorowskiego w okolicach
    > 99,73% jest PEWNY!!!

    a były jakies kłótnie? W GDansku KK robi za developera, a sprawdz sobie
    jaka partia tam rzadzi i rozdaje czarnym lukratywne działki.

    --
    @foe_pl

  • 3. Data: 2015-04-19 18:50:57
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no wiadomo, że europa to jedność...

    ale tvn ciągle pyta Kaczyńskiego o Rydzyka... chyba tvn powinien pytać
    hannę gronkiewicz waltz i donalda tuska o Rydzyka...

  • 4. Data: 2015-04-20 00:32:10
    Od: Robert Zemła <m...@g...com>

    > no wiadomo, że europa to jedność...
    >
    > ale tvn ciągle pyta Kaczyńskiego o Rydzyka... chyba tvn powinien pytać
    > hannę gronkiewicz waltz i donalda tuska o Rydzyka...

    Karolu! Czemu od lat zasrywasz swoimi posranymi wywodami, z założenia
    zupełnie nie związaną z twoimi durnymi wywodami grupę?