PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy to jest moj urlop?

  • 1. Data: 2005-01-24 12:04:19
    Temat: czy to jest moj urlop?
    Od: "eon" <W...@a...net.pl>

    Witajcie,

    Mam problem z urlopem. Przysluguje mi 26 dni urlopu. Moja firma w ktotej pracuje
    oswiadczyla ze pracownik ma prawo do zadecydowania swoim urlopem w wysokosci 4
    dni (tzw. kacowe). Reszta dni moze zadysponowac zaklad pracy. No i ustalono z
    gory ze wszyscy pracownicy ida na urlop w miesiacu marcu- lacznie 21 dni urlopu.
    Czy sie to komus podoba czy tez nie.
    Czy zaklad moze zadysponowac taka iloscia dni urlopowych pracownika?

    pzdr
    Tomek

  • 2. Data: 2005-01-24 16:57:29
    Temat: Re: czy to jest moj urlop?
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    urlopu.
    > Czy sie to komus podoba czy tez nie.
    > Czy zaklad moze zadysponowac taka iloscia dni urlopowych pracownika?

    Witam. To jest rozbój w biały dzień. Brać do ręki Kp i czytać w szczególności
    art. 161 i następne kp. Pozdrowienia.