PracaGrupypl.praca.dyskusjefochy profesorskie › Re: fochy profesorskie
    From: "abb" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: fochy profesorskie
    Date: Fri, 29 Oct 2004 12:12:48 +0200

    napisał w wiadomości news:clt1s0$6f7$1@news.onet.pl...

    > I dobrze, ze tak robi. Godne pochwaly moim zdaniem.
    > Nie widze powodu dlaczego mialaby blokowac mlodszych, ktorzy pewnie sie
    rwa
    > do tego, bo im do pensum brakuje itp.
    > Zupelnie nie rozumiem tez twojej postawy?
    > Nie wiem czy powiedziala, ze to "nie licuje z jej godnoscia", ale od
    > prowadzenia cwiczen to sa magistrzy i doktorzy. JAk beda samodzielni to
    > moga wtedy prowadzic swoj wlasny wyklad. Funkcjonuje to na wielu
    uczelniach
    > doskonale, a na profesorow, ktortzy prowadza i cwiczenia i wyklady patrzy
> [...]

    Brednie opowiadasz Waść !!!.
    Więc po co jest profesor na uczelni , po to żeby uczelnia chwaliła się że ma
    dużo
    profesorów ?. Profesorzy , doktorzy i mgr są od tego przedewszystkim aby
    przekazywać wiedzę
    studentom. A poza tym jasne jest ze profesor nieporównywalnie więcej
    posuiada wiedzy
    niz mg czy świeżo upieczony doktor no nie ?. Więc nie wiem dlaczego patrzy
    się krzywo na
    wykładających profesorów ????? Zupełna paranoja !!! Chyba że ci profesorowi
    wykładają .... kafelki
    na uczelni.

    Pozdr