PracaGrupypl.praca.dyskusje › fochy profesorskie

  • 11. Data: 2004-10-29 22:39:51
    Temat: Re: fochy profesorskie
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Dawid w news:cluabf$je3$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Niektorzy profesorowie maja tego swiadomosc. Dlatego nadal
    > prowadza cwiczenia. Chwala im za to.

    Z dwóch przedmiotów mam ćwiczeń tylko cztery spotkania, które prowadzą
    doktorzy. Pierwszy zjazd, pierwsze ćwiczenia, pierwszy doktor... po 15
    minutach myślałem:
    - Dlaczego to tylko 4 spotkania?!
    Później kolejne ćwiczenia, kolejny doktor i po 15 minutach:
    - Boże, jak jak wytrzymam 4 spotkania?!

    Różnica kolosalna. Obaj mają wiedzę - nie ma wątpliwości. Jednak pierwszy
    potrafi tę wiedzę przekazać, zainteresować. Drugi niestety nie.

    pozdrawiam
    Greg