PracaGrupypl.praca.dyskusje › fizyk medyczny szuka pracy

  • 1. Data: 2002-09-05 14:27:50
    Temat: fizyk medyczny szuka pracy
    Od: "Magdalena Kozek" <7...@n...ftj.agh.edu.pl>

    Jestem tegoroczna absolwentk fizyki medycznej na AGH.

    Czy ktos jest zorientowany, czy istnieje jakiekolwiek zapotrzebowanie na
    taka specjalnosc?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-09-06 13:01:50
    Temat: Re: fizyk medyczny szuka pracy
    Od: "Lilka" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Magdalena Kozek" <7...@n...ftj.agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:al7pkj$95o$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
    > Jestem tegoroczna absolwentk fizyki medycznej na AGH.
    >
    > Czy ktos jest zorientowany, czy istnieje jakiekolwiek zapotrzebowanie na
    > taka specjalnosc?
    >
    > Pozdrawiam

    No cóż, ja jestem fizykiem technicznym o specjalności inżynieria biomedyczna
    (Politechnika Wr.), nie pracuję w zawodzie, lecz część moich znajomych
    jeszcze z czasów studiów pracuje jako Przedstawiciel Medyczny, z tego co
    wiem w szpitalach przeważnie znajdują się tzw. działy aparatury
    elektromedycznej - tam można próbować jeśli oczywiście posiada się wiedzę
    techniczną z zakresu tychże urządzeń. Innych pomysłów nie mam.