PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca

  • 1. Data: 2002-09-05 16:41:24
    Temat: praca
    Od: "Kostko Darek" <k...@p...onet.pl>

    Cześć

    Oferta pracy - ZOSTAŃ RENTIEREM - Dożywotnie
    wynagrodzenie !!!!!!!!

    REJESTRACJA:

    www.gsmkarty.com/?partner=Daro

    ########################################
    ####################################

    Pierwszy program dzięki któremu możesz zarabiać pracując
    "Internecie" jak i w "realnym świecie".

    Tylko u nas wieczysta premia dla Ciebie od każdego
    rachunku telefonicznego opłacanego przez Twoich znajomych
    czy rodzinę.
    Pomyśl dzięki nam możesz miesiąc w miesiąc otrzymywać
    premię od rachunków telefonicznych płaconych przez 100,
    200 czy 1500 osób.
    Oferujesz dzięki nam oferujesz znajomym czy rodzinie tańsze
    nawet o 43% połączenia telefoniczne i jeszcze na tym
    zarabiasz.

    Dzięki nam zarabiać będziesz przez wiele lat, nawet po
    zaprzestaniu aktywnej działalności będziesz co miesiąc
    otrzymywał pieniądze.

    Zainwestuj swój czas.

    Promuj naszą stronę a będziesz otrzymywał co miesiąc
    pieniądze od każdego rachunku telefonicznego osób, które
    podpisały z NOMem umowę.

    Będziesz otrzymywał pieniądze za każdą kartę do telefonu
    komórkowego kupioną w naszym serwisie.

    Za każdym razem gdy ktoś zadzwoni z telefonu
    stacjonarnego na komórkę lub wykona rozmowę
    międzynarodową - Ty otrzymasz pieniądze.

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Raz pozyskany klient zapewni Ci stałe wieczyste
    dochody !!!!!!!!!!

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    W naszym systemie zarabiasz:

    - gdy reklamujesz naszą stronę

    - gdy pozyskujesz nowych współpracowników

    %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
    %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

    REJESTRACJA:

    www.gsmkarty.com/?partner=Daro

    %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
    %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

    Przyjmijmy, że każda z tych osób co miesiąc wydzwania tylko
    20
    zł korzystając z NOM. Otrzymujesz co miesiąc 1% wartości
    opłaconych przez
    nich rachunków. Daje to kwotę: 1 093 zł, czyli 13 116 zł
    rocznie.

    Ale to jeszcze nie koniec. Przyjmijmy, że 20% z tych osób
    kupuje
    karty do telefonów komórkowych i wydaje na to 400 zł
    rocznie. Dostajesz
    również 1% od wydanych przez nich pieniędzy. Daje to
    kwotę: 4 372 zł
    rocznie.

    Ale to jeszcze nie koniec. Przyjmijmy, że 30% z tych osób
    korzysta z usługi Tele-echo (tanie rozmowy do telefonów
    komórkowych i
    międzynarodowych) i wydaje na to 20 zł miesięcznie.
    Dostajesz 2% od wydanych
    przez nich pieniędzy. Daje to kwotę: 655,80 zł miesięcznie,
    czyli: 7 869,60
    zł rocznie.

    Zarabiasz: 25 357,60 zł rocznie, czyli 2 113 zł miesięcznie.

    1. ZEROWY nakład finansowy i co za tym idzie - zerowe
    ryzyko finansowe.

    2. Możliwość osiągania nieograniczonych dochodów.

    3. Uzyskanie dochodu pasywnego (niezależnego od Twojego
    późniejszego zaangażowania).

    4. Nienormowany czas pracy (pracujesz ile chcesz).

    5. Uproszczona procedura - rejestracja nie wymaga podania
    danych osobowych

    REJESTRACJA:

    www.gsmkarty.com/?partner=Daro

    pozdrawiam
    Daro

  • 2. Data: 2002-09-05 17:20:41
    Temat: Re: praca
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Kostko Darek wrote:
    > Oferta pracy - ZOSTAŃ RENTIEREM - Dożywotnie
    > wynagrodzenie !!!!!!!!

    Jak narazie to zostales durniem. Oczywiscie nie omieszkam wyslac na
    a...@o...pl informacji o twych poczynaniach.

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 3. Data: 2002-09-06 06:32:12
    Od: "Arkturus Mengsk" <[nospam]mengsk@go2.pl>

    > Oferta pracy - ZOSTAŃ RENTIEREM - Dożywotnie
    > wynagrodzenie !!!!!!!!

    Zostan w PLONK dozywotnia gwarancja ;))))

    Nie pozdrawiam.

  • 4. Data: 2002-09-06 20:43:09
    Od: " Yattaman" <y...@a...net.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@n...irc.pl> napisał w wiadomości

    > Jak narazie to zostales durniem. Oczywiscie nie omieszkam wyslac na
    > a...@o...pl informacji o twych poczynaniach.

    Walnij jeszcze do serwisu www.gsmkarty.com, po wejściu na tą stronę...
    KOLEGO DARKU - DO KOLEGI GŁÓWNIE TE SŁOWA... należy zejść na dół strony
    i kliknąć przycisk "Spam - kliknij i przeczytaj". Ja nie mam maila do
    ichniego abuse... plizzz... poszukasz ? ;-)) Ja juz dzisiaj
    podpieprzyłem jednego spamera...

    --
    Y.

  • 5. Data: 2002-09-06 21:23:33
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Yattaman wrote:
    > Ja nie mam maila do ichniego abuse... plizzz... poszukasz ? ;-)) Ja juz dzisiaj
    > podpieprzyłem jednego spamera...

    Oczywiscie tam tez wyslalem.