PracaGrupypl.praca.dyskusje › ewidencja czasu pracy

  • 1. Data: 2004-02-25 07:48:48
    Temat: ewidencja czasu pracy
    Od: "523" <d...@w...pl>

    Czy ktoś już może doszedł jak powinna wyglądać uniwersalna karta rocznej
    ewidencji czasu pracy pracownika zgodna z nowym kodeksem pracy ?

  • 2. Data: 2004-02-26 08:42:57
    Temat: Re: ewidencja czasu pracy
    Od: "ream" <d...@o...pl>

    > Czy ktoś już może doszedł jak powinna wyglądać uniwersalna karta rocznej
    > ewidencji czasu pracy pracownika zgodna z nowym kodeksem pracy ?

    nie wiedziałam że się zmieniła
    ja na mojej mam dane prac i rozliczenie każdego m-ca graficznie
    każdy dzień to jedna kratka
    sama robie rubryke na czas przeprac. i nieprzeprac
    a na dole mam podsumowanie podobne do tego na liście obec
    o nieobeznościach
    pipowiec był i sie nie czepiał
    ale nie miałam pojecia że sa jakieś zmianay
    czy o tym gdzieś można poczyta
    bo kp to się nie spotkałam z tym